#1
Het is toch duidelijk dat die toeristen kotsen en agressief worden door de drank, niet wiet...Ik vind dat niet typisch 🤷♀️ maar ze onderschatte vaak de sterkte, en dan gaat het fout
Wie is er ooit agressief geworden van wiet? En hoeveel moeten kotsen door wiet? Misschien is dat laatste eens voorgekomen, maar dat zijn echt uitzonderingen.