#1
Heb ooit iemand in een random Amsterdams steegje wiet zien boofen dus steun ik dit politiek standpunt.
Wil jij je kinderen zo zien eindigen?
Ik dacht het van niet.
Wil jij je kinderen zo zien eindigen?
Ik dacht het van niet.
Zijn politici in andere landen beter?Nederlandse politici zijn zó vreselijk arrogant... het toegeven van fouten is een teken van wijsheid, maar daar hebben ze in onze regering nog nooit van gehoord. Inmiddels weet een groot deel van de Westerse wereld de waarheid over cannabis. Legaliseer cannabis en geef toe dat er al bijna een eeuw oorlog gevoerd wordt tegen een heilzame, onschuldige plant. Een imaginaire oorlog die voortvloeide uit racisme en gierigheid. LEGALIZE IT!!!
Aah ja het beruchte kotsen en agressief worden. Typische kenmerken van stoned zijn.Snap dat wel, die toeristen kunnen er echt niet mee om gaan, zie ze vaak kotsen en agressief worden
Ik vind dat niet typisch 🤷♀️ maar ze onderschatte vaak de sterkte, en dan gaat het foutAah ja het beruchte kotsen en agressief worden. Typische kenmerken van stoned zijn.
Het is toch duidelijk dat die toeristen kotsen en agressief worden door de drank, niet wiet...Ik vind dat niet typisch 🤷♀️ maar ze onderschatte vaak de sterkte, en dan gaat het fout
Het is vaak de combinatie ervan, dat heb ik tenminste al veel te vaak gezienHet is toch duidelijk dat die toeristen kotsen en agressief worden door de drank, niet wiet...
Qua kotsen misschien.Het is vaak de combinatie ervan, dat heb ik tenminste al veel te vaak gezien
Dat is zeker krom en ben het volledig met je eens, maar ik merk wel echt dat ze dan helemaal van het padje afgaan. Misschien moeten ze eerst ff een cursusje wiet krijgen lolQua kotsen misschien.
Maar dan nog, alcohol is duidelijk het middel waar mensen agressief van worden (en misselijk). Maar daar denken ze niet eens over na om het te verbieden. In plaats daarvan willen ze wiet voor toeristen verbieden. Een middel waar je rustig en vredelievend van wordt...
Dat is toch zo krom als wat?
Als ze er niet bij dronken was er helemaal niets aan de hand geweest. Een stoned iemand valt in de regel zelden iemand lastig.Dat is zeker krom en ben het volledig met je eens, maar ik merk wel echt dat ze dan helemaal van het padje afgaan. Misschien moeten ze eerst ff een cursusje wiet krijgen lol
Jup zeker waar, maar soms blowen ze wel iets teveel zonder alcohol en zie je ze levenloos in een coffee shop zittenAls ze er niet bij dronken was er helemaal niets aan de hand geweest. Een stoned iemand valt in de regel zelden iemand lastig.
Wiet is gewoon het probleem niet. Het is alcohol. Maar we hebben als maatschappij alcohol compleet omarmd als sociaal geaccepteerde drug, dus daar kijken we niet eens naar. Terwijl het een van de meest verwoestende drugs is met de meeste overlast.
En dus niemand tot last.Jup zeker waar, maar soms blowen ze wel iets teveel zonder alcohol en zie je ze levenloos in een coffee shop zitten
Dat heb ik ook niet gezegdEn dus niemand tot last.![]()
Femke Halsema wel.Dat heb ik ook niet gezegd![]()
TrueFemke Halsema wel.
Zeker weten als ik naar de vaste shops ga in Damsko er nog altijd wiet krijg zelfs als ik 60 jaar ben.
Neem je wat zakkies voor mij mee dan?![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."