#1
En daarom wordt ik altijd zo pislink als politieke mensen in de tweede kamer dingen zeggen als: “regels zijn regels”. Jij bent toch politicus? Jij hebt toch standpunten en voert debatten? Er zijn toch politici die regels en wetten bepalen/voorleggen/debatteren met daaronder de uitvoerende macht die de regels toepassen, politie, rechters etc.Maar dat moeten we wel denken. Een partij zal alles eraan doen om stemmen te winnen, ze willen helemaal niet doen wat de burger wilt ze willen aan de macht komen zodat ze wereld in kunnen delen die in hun ogen goed is. En daar hoort nou eenmaal liegen en draaien bij.
Als je dus “regels zijn regels” zegt snap je je eigen functie omschrijving niet. Lees je CV eens door. Misschien ben je eigenlijk de koffie juffrouw maar hebben ze je in de verkeerde stoel gehangen.
Ugh Rita Verdonk dat nare wijf. Sorry ik dwaal af. Continue.

