Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKerstboodschap VVD

Kerstboodschap VVD

41 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dirkjan zei:
Maar dat moeten we wel denken. Een partij zal alles eraan doen om stemmen te winnen, ze willen helemaal niet doen wat de burger wilt ze willen aan de macht komen zodat ze wereld in kunnen delen die in hun ogen goed is. En daar hoort nou eenmaal liegen en draaien bij.
Klik om te vergroten...
En daarom wordt ik altijd zo pislink als politieke mensen in de tweede kamer dingen zeggen als: “regels zijn regels”. Jij bent toch politicus? Jij hebt toch standpunten en voert debatten? Er zijn toch politici die regels en wetten bepalen/voorleggen/debatteren met daaronder de uitvoerende macht die de regels toepassen, politie, rechters etc.

Als je dus “regels zijn regels” zegt snap je je eigen functie omschrijving niet. Lees je CV eens door. Misschien ben je eigenlijk de koffie juffrouw maar hebben ze je in de verkeerde stoel gehangen.

Ugh Rita Verdonk dat nare wijf. Sorry ik dwaal af. Continue.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dirkjan zei:
En daarom wordt ik altijd zo pislink als politieke mensen in de tweede kamer dingen zeggen als: “regels zijn regels”. Jij bent toch politicus? Jij hebt toch standpunten en voert debatten? Er zijn toch politici die regels en wetten bepalen/voorleggen/debatteren met daaronder de uitvoerende macht die de regels toepassen, politie, rechters etc.

Als je dus “regels zijn regels” zegt snap je je eigen functie omschrijving niet. Lees je CV eens door. Misschien ben je eigenlijk de koffie juffrouw maar hebben ze je in de verkeerde stoel gehangen.

Ugh Rita Verdonk dat nare wijf. Sorry ik dwaal af. Continue.
Klik om te vergroten...
Doet me beetje denken aan deze Rotterdamse reclame:

Screenshot_20221225_140857.jpg
Bijzonder slecht😂 "Het is niet anders" Ja omdat jullie dat zo beslist hebben hahahaha rot op. Ben overigens erg tevreden over het verbod, maar niet over de campagne. Zet er dan gewoon neer "Vuurwerk afsteken? Nee - dan hebben we minder risico sat je de vingers van je buurjongetje eraf blaast." "Vuurwerk afsteken? Nee - zo zorgen we voor minder intens giftige stoffen in de lucht die in 1 avond de hele kut boel vervuilen."
Het is niet anders😂 Kom nou.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
ljuv zei:
Doet me beetje denken aan deze Rotterdamse reclame:

Bekijk bijlage 48098
Bijzonder slecht😂 "Het is niet anders" Ja omdat jullie dat zo beslist hebben hahahaha rot op. Ben overigens erg tevreden over het verbod, maar niet over de campagne. Zet er dan gewoon neer "Vuurwerk afsteken? Nee - dan hebben we minder risico sat je de vingers van je buurjongetje eraf blaast." "Vuurwerk afsteken? Nee - zo zorgen we voor minder intens giftige stoffen in de lucht die in 1 avond de hele kut boel vervuilen."
Het is niet anders😂 Kom nou.
Klik om te vergroten...
Het is niet anders.

Dat is wel een slogan die ze na een weekend zuipen maandagmorgen hebben uitgekotst op kantoor. Laagste punt van menselijke creativiteit. Geen argument. Geen positiveit. Gewoon DAAROM. OMDAT IK HET ZEG EN EET JE BORD LEEG!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindless zei:
De meeste anderen zijn ook tegen de burger, maar liegen daar ook nog eens over...
Klik om te vergroten...
Noot:
Als je in de politiek wilt slagen, dan moet je een ding goed kunnen.....en dat is liegen, en een selectief geheugen hebben.
Voorbeeld: Mark Rutte.
Bah. Een ware schurk.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#5
Neo-Shulginist zei:
Doet mij denken aan oogarts Tjeerd de Faber die had beloofd om zijn snor af te scheren als er géén vuurwerkslachtoffers binnen zouden komen tijdens oud en nieuw.


Ik zou een campagne ontwikkelen rondom die man. Foto erbij van totaal vernielde ogen en een foto van De Faber met 'laat mij nou gvd eens mijn snor afscheren!'

Haha je kan echt zoveel kanten op met die grap.

Maar echt serieus, volgens mij is Tjeerd de Faber een van de weinige mensen die oprecht blij is als hij plots geen werk meer heeft.

Nog een goed campagne-idee! Foto van Tjeerd de Faber met een extreem blij hoofd en dan de tekst erbij 'Eindelijk geen werk meer! Tenminste, als jullie nou eens kappen met dat kutvuurwerk' :tearsofjoy::tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Hahahaha ja maar kijk DIT maakt indruk.
Wel echt kriebels van die foto's, jakkeeeees.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dirkjan zei:
Het is niet anders.

Dat is wel een slogan die ze na een weekend zuipen maandagmorgen hebben uitgekotst op kantoor. Laagste punt van menselijke creativiteit. Geen argument. Geen positiveit. Gewoon DAAROM. OMDAT IK HET ZEG EN EET JE BORD LEEG!
Klik om te vergroten...
Haha er was zon kamerlid van de vvd (toeval) Daniël koerhuis ofzo. Die dan zon boodschap had en in de camera zei:

“bouwen bouwen bouwen!”
Cameraman: “sorry wat?”
“BOUWEN BOUWEN BOUWEN”
Cameraman: “en dan?”
“dan wordt het woningtekort opgelost”.

Die vent is echt een idioot. Stond ook binnen op kantoor met een oranje hesje en bouwvakkers helm, maar die draagt ie waarschijnlijk altijd voor zijn eigen veiligheid ofzo.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#7
ljuv zei:
Doet me beetje denken aan deze Rotterdamse reclame:

Bekijk bijlage 48098
Bijzonder slecht😂 "Het is niet anders" Ja omdat jullie dat zo beslist hebben hahahaha rot op. Ben overigens erg tevreden over het verbod, maar niet over de campagne. Zet er dan gewoon neer "Vuurwerk afsteken? Nee - dan hebben we minder risico sat je de vingers van je buurjongetje eraf blaast." "Vuurwerk afsteken? Nee - zo zorgen we voor minder intens giftige stoffen in de lucht die in 1 avond de hele kut boel vervuilen."
Het is niet anders😂 Kom nou.
Klik om te vergroten...
Doet mij denken aan oogarts Tjeerd de Faber die had beloofd om zijn snor af te scheren als er géén vuurwerkslachtoffers binnen zouden komen tijdens oud en nieuw.


Ik zou een campagne ontwikkelen rondom die man. Foto erbij van totaal vernielde ogen en een foto van De Faber met 'laat mij nou gvd eens mijn snor afscheren!'

Haha je kan echt zoveel kanten op met die grap.

Maar echt serieus, volgens mij is Tjeerd de Faber een van de weinige mensen die oprecht blij is als hij plots geen werk meer heeft.

Nog een goed campagne-idee! Foto van Tjeerd de Faber met een extreem blij hoofd en dan de tekst erbij 'Eindelijk geen werk meer! Tenminste, als jullie nou eens kappen met dat kutvuurwerk' :tearsofjoy::tearsofjoy:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
ljuv zei:
Wel echt kriebels van die foto's, jakkeeeees
Klik om te vergroten...
Ja gadverdamme, heel intens inderdaad. De natuur zegt ons: “dit moet je NIET mengen” en waarschuwt ons met een knal, stank, vuur en een vernietigende drukgolf. Maar wij doen het toch elk jaar weer.

Zo’n astonautje, zo’n kanonslag rotje, als je die in je vuistdichtknijpt en af laat gaan? Laatst discussie gehad dat dat gewoon kan. Antwoord is nee. Je raakt al je vingers kwijt en eindigt met een stompje.
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb nog wel op ze gestemd. Collega's zeiden allemaal dat Vorum Voor Democratie voor goede dingen staat 😐
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
MDMAutist zei:
Ik heb nog wel op ze gestemd. Collega's zeiden allemaal dat Vorum Voor Democratie voor goede dingen staat 😐
Klik om te vergroten...
Dus zó komt het...

De helft van de VVD stemmers zijn gewoon forummers die moeite hebben met de F en de D uit elkaar te halen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
WhySoSerious?! zei:


Fijne kerstdagen! Ik bedoel feestdagen 🤡
Klik om te vergroten...
Ja hou een beetje rekening met de gevoelens van niet-Christenen godverdomme!

Stel je voor hoe het voor hen moet zijn in dit van oudsher Christelijke land (nou ja, nadat onze heidense roots met geweld gekerstend werden dan) elk jaar "Kerst" te moeten vieren. Wees een beetje inclusief... Noem het gewoon feestdagen zodat iedereen ervan kan genieten en niemands tere zieltje gekwetst wordt door een traditioneel feest.

Wat een empathische tolerante vrouw, die Sylvana. Was iedereen maar zoals haar, zucht...
1
124h3TJtt23ti32jkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindless zei:
Ja hou een beetje rekening met de gevoelens van niet-Christenen godverdomme!

Stel je voor hoe het voor hen moet zijn in dit van oudsher Christelijke land (nou ja, nadat onze heidense roots met geweld gekerstend werden dan) elk jaar "Kerst" te moeten vieren. Wees een beetje inclusief... Noem het gewoon feestdagen zodat iedereen ervan kan genieten en niemands tere zieltje gekwetst wordt door een traditioneel feest.

Wat een empathische tolerante vrouw, die Sylvana. Was iedereen maar zoals haar, zucht...
Klik om te vergroten...

Tradities zijn er nu eenmaal om verloochend te worden, Mindless. Onze racistische, niet-inclusieve voorouders hebben er een mooie puinhoop van gemaakt.

Grayscale is here to stay!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
WhySoSerious?! zei:
Tradities zijn er nu eenmaal om verloochend te worden. Onze racistische niet-inclusieve voorouders hebben er een mooie puinhoop van gemaakt.

Grayscale is here to stay!
Klik om te vergroten...
Ik kijk al uit naar een toekomst zonder enige tradities, zonder enige nationale cultuur, waar we geeneens echte sneeuw meer nodig hebben met kerst omdat het toch al stikt van de special snowflakes die gekwetst worden door alles en iedereen.

Op naar een cultuur-loze toekomst waar verschrikkelijke polariserende tradities zoals "Kerst" niet meer bestaan, maar waar we uit naam van tolerantie de "Feestdagen" hebben, zodat niemands tedere gevoelens ooit meer gekwetst worden...

M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
De kerstman heeft een broertje dood aan woke sneeuwvlokken als Sylvana en bij ons in de stad is 'ie altijd welkom en trouwens onlangs nog gesignaleerd:

files.fm

File upload & sharing. Send large photos and videos. Online cloud storage.

File upload & sharing. Cloud file storage. Store, Share, Send or Sell your files, photos, videos, music and docs. Free signup.
files.fm files.fm

Maar op de een of andere manier is dat "fijne feestdagen" zelfs hier erin geslopen...
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#15
MDMAutist zei:
Ik heb nog wel op ze gestemd. Collega's zeiden allemaal dat Vorum Voor Democratie voor goede dingen staat 😐
Klik om te vergroten...
En je dacht niet van, joh hey ik lees de samenvatting even door?
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#16
De polletiek is waterverf daar doen ik niet aan mee !

Willem Parel de orgelman

😂
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mindless zei:
Maar op de een of andere manier is dat "fijne feestdagen" zelfs hier erin geslopen...
Klik om te vergroten...
Dat wordt al gezegd sinds mijn kindertijd dus betwijfel dat het bij dat nieuwe woke gejank hoort. Heb het altijd al geïnterpreteerd als een korte manier om "Zalig kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar" te zeggen want dat zijn twee feestdagen :grin:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#18
Cerberus zei:
Dat wordt al gezegd sinds mijn kindertijd dus betwijfel dat het bij dat nieuwe woke gejank hoort. Heb het altijd al geïnterpreteerd als een korte manier om "Zalig kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar" te zeggen want dat zijn twee feestdagen :grin:
Klik om te vergroten...
Je hebt gelijk, even niet aan gedacht.

Ben inmiddels zo allergisch voor dat woke gejank aan het worden, dat ik het soms ook zie waar het niet is. :wink:

Niets mis met "fijne feestdagen", maar als het wordt gezegd uit naam van virtue signalling: geef me even een teiltje aub...
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#19
WhySoSerious?! zei:
Tradities zijn er nu eenmaal om verloochend te worden, Mindless. Onze racistische, niet-inclusieve voorouders hebben er een mooie puinhoop van gemaakt.

Grayscale is here to stay!
Klik om te vergroten...
tradition-n-peer-pressure-from-dead-people-hipdict-it’s-that-66237471.png
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
Neo-Shulginist zei:
Bekijk bijlage 48114
Klik om te vergroten...
Deels.

Maar het is ook deels wat leidt tot unieke culturen met een rijke identiteit. Neem alle traditie weg en wat hou je over? Weinig unieke cultuur en elk land en volk wordt precies hetzelfde.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."