#1
Met "er tussen in" bedoel ik dat mensen onvoldoende "stippen" hebben om de diagnose autisme te krijgen maar wel in staat zijn om te snappen wat een autist doormaakt of beleeft.
Daarbij wil ik opmerken dat ook binnen het autisme spectrum veel verschil is in de manier waarop mensen autisme ervaren.
In die zin zijn autisten gewoon mensen, ze verschillen allemaal van elkaar.
Daarbij wil ik opmerken dat ook binnen het autisme spectrum veel verschil is in de manier waarop mensen autisme ervaren.
In die zin zijn autisten gewoon mensen, ze verschillen allemaal van elkaar.
