#1
Ja daar ben ik bekend mee, vandaar de knipoog.Je vraagt dit met een knipoog, ik ga er toch even bloedserieus op in.
Er zijn namelijk veel te veel mensen die personen met een diagnose allemaal onder dezelfde noemer scharen.
Eerlijk gezegd valt deze reactie me tegen van jou, je bent bekend met het groepsgewijs afkeuren of goedkeuren van mensen afhankelijk van een diagnose of stempel.
Maw: het was een grapje. (Dacht dat dat trouwens wel duidelijk was...) Ik ben er juist ook voor om mensen per individu te bekijken en behandelen.
Dat je dat tegen vind vallen aan mij, valt mij dan weer op.
Chill man, het is niet verkeerd bedoeld.