Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMan schiet moeder dood bij zwijnenjacht

Man schiet moeder dood bij zwijnenjacht

20 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Uitgegeven: 2 september 2006 22:27

CARCASSONNE - Een jager heeft zaterdag per ongeluk zijn moeder doodgeschoten tijdens een drijfjacht op wilde zwijnen in het zuiden van Frankrijk. Een door de 50-jarige zoon afgevuurde kogel ketste af en raakte de twintig jaar oudere vrouw recht in het gezicht.

De moeder was mee om de rolstoel met haar verlamde man te duwen, meldden lokale autoriteiten.


Zal wel een potig wijf zijn geweest om een rolstoel in het bos voort te duwen.......
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Die vrouw is 70 jaar, en dan nog een rolstoel kunnen duwen in het bos :confused:
Dat komt ervan eh.. jagen op die arme diertjes...
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jagen is sowieso voor watjes
B
Boogie!Lid
01-01-2024, 00:00
#4
hahaha.. recht in het gezicht

nja tis wel lullig natuurlijk :rolleyes:
T
TommetjahLid
01-01-2024, 00:00
#5
die zwijnen zullen wel gelachen hebben :P
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#6
mathijs zei:
Jagen is sowieso voor watjes
Klik om te vergroten...

Ja, die manier van jagen wel.
B
Boogie!Lid
01-01-2024, 00:00
#7
op zwijnen jagen met blote handen.. das pas voor kerels

had ie ook nooit zn ma in dr toetje kunnen schieten..
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#8
mathijs zei:
Jagen is sowieso voor watjes
Klik om te vergroten...

vertel
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#9
haha, dat heb je nou he, als je je bezig gaat houden met onzinnige activiteiten :grin:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Hm, ik ben op zich niet zo'n voorstander van jagen, maar vind het wel waanzinnig hypocriet dat sommige er op tegen zijn. Een dier tegenover een dubbelloops-jachtgeweer maakt nog altijd meer kans dan een vrachtwagen vol Duits.. (ehm..) varkens :tongueout:
Ik vind het dus echt wel sneu voor die arme man, mja wel natuurlijk een beetje zelf schuld..
r
reggae-weedjunkLid
01-01-2024, 00:00
#11
wat een sukkel :stoned:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Had ze overgewicht?
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lana zei:
Had ze overgewicht?
Klik om te vergroten...

Wat heeft dat ermee te maken? :P
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Saivy zei:
Lana zei:
Had ze overgewicht?
Klik om te vergroten...

Wat heeft dat ermee te maken? :P
Klik om te vergroten...

Kijk eens naar de topictitel :P
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lana zei:
Saivy zei:
Lana zei:
Had ze overgewicht?
Klik om te vergroten...

Wat heeft dat ermee te maken? :P
Klik om te vergroten...

Kijk eens naar de topictitel :P
Klik om te vergroten...

LOL :mrgreen:
S
Sekanie21Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Hoi,
Er zijn ook jagers die andere methoden gebruiken dan waapens. Dit iseen ongeluk tijdens een jacht die mogelijk fout is gegaan
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Boogie! zei:
op zwijnen jagen met blote handen.. das pas voor kerels

had ie ook nooit zn ma in dr toetje kunnen schieten..
Klik om te vergroten...

Met zo'n korte zwijnespeer, met een dwarsbalkje erop zodat het gewonde dier niet gewoon langs de speer schacht glijdt en je alsnog te pakken krijgt.

Zo'n speertje van plastic zat vroeger bij mijn PLAYMOBIL® kasteel. Uiteraard op PLAYMOBIL® poppetjes schaal.
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het is erg als je geen verschil ziet tussen een wild zwijn en je moeder.

En dan ook nog zeggen dat de kogel is afgeketst... ja ja.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Fisherman's friend zei:
Het is erg als je geen verschil ziet tussen een wild zwijn en je moeder.

En dan ook nog zeggen dat de kogel is afgeketst... ja ja.
Klik om te vergroten...

Ze lijken mij best lekker.
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#20
Casrus zei:
Ze lijken mij best lekker.
Klik om te vergroten...
Probeer het een keer zou ik zeggen.
Zelf heb ik meerdere soorten wild gegeten en ik vind het niet zo lekker.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."