Designerdrugs: Het gebruik van designerdrugs is fors toegenomen. Kay en zijn vrienden gebruiken al jaren. „Ik verliet feestjes om in mijn eentje te snuiven. Ik wilde alle 3-MMC voor mezelf hebben.”
www.nrc.nl
zoals gewoonlijk weer incompleet tenenkrommend artikel dat zich enkel op enkele 4-mmc analogen focust. en dan ook nog de minst potentie cathinone van allemaal erin zetten. sterker nog, niet eens 1x het woord cathinone in het hele artikel. laat staan pyrro's die letterlijk 100x gevaarlijker zijn dan 3-mmc.
ik word zo moe van dit soort artikelen. ze geven je eigenlijk helemaal geen informatie. alleen maar drugs = bad. alle stoffen waar je echt voor moet uitkijken ten opzichte van de ultra zwakke 3-mmc weg laten, niks over pyrros uiteraard.
daarnaast dat je psychotisch word als je 3 nachten doorhaalt op een stim, tja zo kan dat nou eenmaal werken met slaaptekort... zelfs nuchter gaat dat niet lang goed. het meest hilarische van alles zijn de mensen die ff een "puntje 3m" nemen en er dan weer tegen aan kunnen. zijn dit kinderen van 12? Ik had een tijdje terug 2 100mg lijnen 3m genomen, had nauwelijks tot geen enkel effect. een tosti had me nog meer energie gegeven. terwjl t bij oraal altijd prima werkt. dan nog is het zo extreem zwak dat je al snel bommetjes van 500mg moet nemen.
zoals gewoonlijk dus weer het zoveelste artikel over de mensen die duidelijk niet tegen drugs kunnen, mentaal instabiel zijn, te jong zijn, en die het waarschijnlijk dagelijks gebruiken. en vooral... heel veel angst inpraten ipv voorlichten. ik vind dit soort artikelen echt om te janken.
maar goed ik denk dat het maar beter is om "jongeren" niet op meer ideeen (die veel beter, goedkoper en leuker zijn) te brengen en zo'n kut artikel te schrijven.