#1
Goede beschrijving van het patriarchaat.Een cynisch stemmetje in mijn zegt dat je met je lidmaatschap van dit soort organisaties juist leert hoe je met dit soort 'situaties' om moet gaan ... en heb je dan 'problemen met de dames' bij je bedrijf, nou dan bel je Jan-Julius gewoon!
