#1
Je hoort er als rapper anno 2024 niet bij als je nog geen plaat opgenomen hebt over de (gevangenis-)telefoon.Ok, onvoorwaardelijk. Dan mag die de cel in natuurlijk. Kan ie een boek gaan schrijven en nog een plaatje misschien.
(grap gejat van BIll Burr)
Maar even serieus:
Ik weet niet hoe de gevangeniscultuur in Nederland is, maar is het niet zo dat gedetineerden het meestal niet zo hebben op verkrachters? "Knuffelmarokkaan" gaat misschien een hele andere betekenis krijgen binnen de gevangenismuren.