#1
Het staat in een info box in beeld. Dus het wordt wel benoemd. Voor het verslavingsrisico had wel meer aandacht mogen zijn ja.Ik vind ook echt dat in dit filmpje de harm-reductie zwaar in gebreke blijft. Ze gaan helemaal voorbij aan het feit dat ketamine voor veel mensen hartstikke verslavend is, en bij frequent gebruik je hele blaas (permanent) kan vernietigen. Dat is toch wel kwalijk. Het is een zeer ernstig gevolg van ketaminemisbruik waar tegenwoordig juÃst meer aandacht voor is dacht ik, en zij benoemen het niet eens.
