Ze dachten Nellie heeft een kinderstem we overtreffen dit nog even met Diva.
Dit is wel even wennen
Ja, hahaha, dat is wel echt zo, dat stemmetje. Moest ik ook even aan wennen, als je niet beter weet denk je dat je een 10-jarige hoort. Maar in deze aflevering klinkt het geluid, zoals hierboven al gezegd, ook vaak wat vervormd, waardoor ze nóg meer als een Chip Munk klinkt. Maar als je daar even doorheen kijkt (luistert), vind ik haar toch wel een schatje. En met
@Mindless eens, op mij komt Roos ook over als een heel chille presentatrice.
Oh en
@OtherShore (sorry even te lui om te quoten, want ik zit al in dit venster te typen): de fifty/fifty verdeling van de dosis verbaasde mij ook!
Lijkt me niet handig. Bij XTC is de begindosis juist zo cruciaal - ik zou zeggen dat je het beste met 3/4e begint. Ik snap dat ze dit waarschijnlijk doen om het harm-reduction uitgangspunt 'je kunt altijd meer nemen, en niet minder' te laten zien, maar in het geval van XTC werkt dat gewoon niet zo lekker. Dan kickt die eerste halve dosering te laat of/en te mild in, ga je bijnemen, en dan komt een tweede halve bijneem-dosering daar te heftig bovenop, waardoor het dan ineens wat teveel wordt. Precies wat je in het filmpje dus ook ziet gebeuren.
Liever dat de eerste dosis direct goed binnenkomt (dus daarom 3/4e van de bedoelde dosis nemen), waarna je het later nog iets kan lengen met die laatste 1/4e.