#1
In de dorpen zie ik inderdaad steeds minder kroegen.
Ik ga er nooit naar toe, ben absoluut geen kroegen type als ik dat zo kan zeggen.
Ik ga er nooit naar toe, ben absoluut geen kroegen type als ik dat zo kan zeggen.
Bruine kroegen sterven steeds meer uit:
Hier zijn ook veel bruine kroegen weg. Maar hier in de stad komt het ook omdat heel veel op last van de burgemeester zijn gesloten omdat het drugspanden waren.
Ik denk dat weinig berichten me sipper maken
In de dorpen zie ik inderdaad steeds minder kroegen.
Ik ga er nooit naar toe, ben absoluut geen kroegen type als ik dat zo kan zeggen.
Ik ken de bruine kroegen uit het verleden van saamhorigheid. Natuurlijk zitten er rotte appels tussen de kasteleins of de bezoekers, maar al met al kwam ik er liever dan in een nachtclub.
Beste bruine kroegen vind ik die met een tapijt op de tafel, viltjes van 30 jaar oud en kanariegeel behang van dezelfde leeftijd.
Mooie vind ik dat je daar allerlei pluimage tegen komt. Van dakloos tot rechter bij wijze van. Dus interessante (kroegen) praat
Vind ook wel dat er te vaak niets ondernemen word, geen live optredens of iets te doen naast zo'n klote gokautomaat.
Precies.
Live optredens doen het vaak goed.
Maar dan moet je wel geld in het laadje hebben
Ga je niet juist op de fles omdat je daar geen geld voor uitgeeft?
Hoe bedoel je?
Alle leuke of interessante dingen zijn te duur.
Je loopt vervelend te doen tegen mensen die zich gedragen en je véél te dure drankjes kopen.
Als mensen je fooi geven bedank je ze niet.
En ook voor dat soort tenten waren bargasten, maar nieuwe blijven daar weg.
Er is maar één excuus voor belachelijk lage service en dat zijn belachelijk lage bar prijzen in een tent waar je inderdaad -min of meer- mag doen wat je wilt.
Concerten en iets gaan eten, het zijn de enige twee zaken die ik me nog (vrij) frequent permitteer. Gewoon 'ns op café gaan, dat is al lang geleden. Er zijn er ook in "mijn" stad nog maar weinig over. En ja, wat ze voor aperitieven en cocktails durven vragen... Maak me die dan veel liever thuis zelf.
Ik vind het belachelijk dat we niet eens rookruimtes binnen meer hebben.
Ik heb dit jaar nog sigaren gerookt in de bruine kroeg hier.Maar ik denk dat er, hoe later het wordt, er toch nog wel binnen gerookt wordt in die bruine kroegjes.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."