Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBruine kroegen sterven uit

Bruine kroegen sterven uit

26 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Casrus zei:
Ik vind het belachelijk dat we niet eens rookruimtes binnen meer hebben.
Klik om te vergroten...

Ik ben zelf geen roker, maar ik had nooit problemen met de rookcabines in de kroegen.
Maar ik denk dat er, hoe later het wordt, er toch nog wel binnen gerookt wordt in die bruine kroegjes.

Ik volg op social media een kroegje waar ik wel eens heen ging voor live bandjes. Nu komen daar mensen waar ik niet graag bij zit.
Maar ik zie op foto's daar steeds mensen met de jas aan de bar zitten.

Waarom is dat eigenlijk?
Hoort de jas aan laten tegenwoordig bij de bruine kroeg?
In de jaren dat ik in een kroeg kwam, binnen of buitenland, hing ik mijn jas gewoon ergens op
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kordie zei:
Maar ik denk dat er, hoe later het wordt, er toch nog wel binnen gerookt wordt in die bruine kroegjes.
Klik om te vergroten...
Ik heb dit jaar nog sigaren gerookt in de bruine kroeg hier.
Na vieren komen de asbakken tevoorschijn.

Met de jas aan in een kroeg denk ik dat het of koud is of er word niet binnen gerookt.
Zelf zit ik ook graag met 'n jas in m'n woning want de verwarming is ook maar geld verdampen, wel een badjas trouwens.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ei-Salade zei:
Ik heb dit jaar nog sigaren gerookt in de bruine kroeg hier.
Na vieren komen de asbakken tevoorschijn.

Met de jas aan in een kroeg denk ik dat het of koud is of er word niet binnen gerookt.
Zelf zit ik ook graag met 'n jas in m'n woning want de verwarming is ook maar geld verdampen, wel een badjas trouwens.
Klik om te vergroten...

Jas gaat me te ver. Maar de verwarming hoeft van mij niet als het vriest.

Bij de bars die ik bezoek roken de gasten gewoon buiten.

Laatst was er nog een man met Cubaanse sigaren.
D
DJpepLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jah bruine café verdwijnen steeds meer .kxam er vroeger er vroeger graag .nu ga ik vooral naar speciaalbier cafe .🍺🍺🍺
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#5
DJpep zei:
Jah bruine café verdwijnen steeds meer .kxam er vroeger er vroeger graag .nu ga ik vooral naar speciaalbier cafe .🍺🍺🍺
Klik om te vergroten...

Mijn favoriete bier-café in Haarlem is al jaren dicht, er zit nu een jammerlijke kledingzaak in.

Maar in Antwerpen zit een héél mooi biercafé. Daar ga ik graag naar toe. Heb mijn (Jack Daniels) Moslimvriend daar al twee keer mee naar toe genomen. (Die drinkt daar wijn).
D
DJpepLid
01-01-2024, 00:00
#6
Casrus zei:
Mijn favoriete bier-café in Haarlem is al jaren dicht, er zit nu een jammerlijke kledingzaak in.

Maar in Antwerpen zit een héél mooi biercafé. Daar ga ik graag naar toe. Heb mijn (Jack Daniels) Moslimvriend daar al twee keer mee naar toe genomen. (Die drinkt daar wijn).
Klik om te vergroten...
Ik kom graag bij lokaal 42 in helmond en brouwerij de deftige aap
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#7
DJpep zei:
Ik kom graag bij lokaal 42 in helmond en brouwerij de deftige aap
Klik om te vergroten...

Zelf kom ik in 'heren'bars maar die zijn haast allemaal dicht gegaan.

Met name het sluiten van de Argosbar in de Warmoesstraat (Amsterdam) vind ik verdrietig.

Af en toe zit er een legendarische bar tussen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."