#1
Ik vind het belachelijk dat we niet eens rookruimtes binnen meer hebben.
Ik ben zelf geen roker, maar ik had nooit problemen met de rookcabines in de kroegen.
Maar ik denk dat er, hoe later het wordt, er toch nog wel binnen gerookt wordt in die bruine kroegjes.
Ik volg op social media een kroegje waar ik wel eens heen ging voor live bandjes. Nu komen daar mensen waar ik niet graag bij zit.
Maar ik zie op foto's daar steeds mensen met de jas aan de bar zitten.
Waarom is dat eigenlijk?
Hoort de jas aan laten tegenwoordig bij de bruine kroeg?
In de jaren dat ik in een kroeg kwam, binnen of buitenland, hing ik mijn jas gewoon ergens op