#1
Want er werd ook gepraat over evt. refunds van bestellingen die niet meer zouden verzonden kunnen worden.
Mocht dit de vaste leverancier van @Tijdloos zijn krijgt hij mogelijk wat voorrang én was de mail voor hem persoonlijk ipv algemeen
Want er werd ook gepraat over evt. refunds van bestellingen die niet meer zouden verzonden kunnen worden.
Kan de mail niet kopiëren ivm privacy maar daarin beweerde ze zelfs z.s.m weer online te zijn. En niks te bestellen tot de volgende mail. Misschien omdat ik daar een trouwe klant was. Geen idee maar we gaan het zien.Nee toch?
Want er werd ook gepraat over evt. refunds van bestellingen die niet meer zouden verzonden kunnen worden.
Kan de mail niet kopiëren ivm privacy maar daarin beweerde ze zelfs z.s.m weer online te zijn. En niks te bestellen tot de volgende mail. Misschien omdat ik daar een trouwe klant was. Geen idee maar we gaan het zien.
Waarschijnlijk ook besmetting van stoffen door onveilig productieprocesVan wat ik er van weet is dat ze, naast hun reguliere webshop die we allemaal kennen, ze ook via andere kanalen handel dreven. Hier ging het fout, omdat dit illegale producten waren, maar ook receptplichtige medicijnen (je kent vast wel de clearnet websites waar je je echte pammetjes kan kopen).
Achter vendors hangt niets anders dan een groot "crimineel" circuit, om het zo maar even te zeggen. Het is meestal niet enkel het ene websiteje waar je semi legale producten kunt bestellen
Zijn genoeg anderen 😉 no stress.Denk dat ze te voorbarig waren.
Maar @Tijdloos: hoe is het nu met je? Als trouwe klant nu in de stress geraakt of valt het mee?
Zijn genoeg anderen 😉 no stress.
Je mag gebruiken maar niet bezitten, gebruikershoeveelheid wordt niet bestraft. Uiteindelijk kunnen ze je dacht ik wel oproeepn voor verhoor.Nee, ik denk het niet.
1) je mag in Nederland drugs gebruiken
2) het lijkt hier te gaan dat er slachtoffers zijn gevallen door de verkoop van een pil, en niet de aankoop van
Verkochten ze willens en wetens legale medicijnen illegaal weet ik het niet. Dat zal dan ook aan de hoeveelheid liggen.
Je ziet het ook aan de oproep op de site van x. Ze vragen gebruikers om zich te melden om beter beeld te krijgen, niet om te straffen
Uiteindelijk kunnen ze je dacht ik wel oproeepn voor verhoor.
De NVWA-IOD komt graag in contact met consumenten die gezondheidsklachten hebben gekregen door het gebruik van middelen die ze via www.x.nl hebben gekocht.
Informatie over de aangeschafte middelen en de gevolgen die het gebruik ervan heeft gehad kan zeer waardevol zijn voor het onderzoek.
Ik heb alles in vitro gedemonstreerd aan mijn leerlingen. 🙂Bij illegale dingen als pep, coke, mdma etc wel inderdaad.
Nu heb je bij die RC's niks illegaals gedaan. Maar ik denk wel als je je meld via dat formulier dat je gezondheidsklachten hebt dat ze je idd contacten.
Dit stuk op de site van x:
Je bent niet verplicht om te getuigen in dat geval. Tenzij je opgeroepen wordt door Justitie.Je mag gebruiken maar niet bezitten, gebruikershoeveelheid wordt niet bestraft. Uiteindelijk kunnen ze je dacht ik wel oproeepn voor verhoor.
de meeste staan niet op clearnet of darkweb dus maak ik me geen zorgenJa, maar of die nog open blijven?
Ik hoop het voor jou![]()
Van wat ik er van weet is dat ze, naast hun reguliere webshop die we allemaal kennen, ze ook via andere kanalen handel dreven. Hier ging het fout, omdat dit illegale producten waren, maar ook receptplichtige medicijnen (je kent vast wel de clearnet websites waar je je echte pammetjes kan kopen).Was het echt schadelijk wat ze hadden verkocht of gewoon een ordinaire publiciteitsstunt om, n.a.v. de recente invoering van designerdrugs-verbod, meteen eventjes de spierballen te laten zien?
Want illegaal ≠schadelijk.
Ah, vandaar dit scherm:
Bekijk bijlage 66757
Link naar de enquête: https://formulieren.nvwa.nl/formuli....aspx/CB_Authenticatie/CB_AuthenticatieOpties
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."