#1
Zijn genoeg anderen 😉 no stress.
Ja, maar of die nog open blijven?
Ik hoop het voor jou
Zijn genoeg anderen 😉 no stress.
Je mag gebruiken maar niet bezitten, gebruikershoeveelheid wordt niet bestraft. Uiteindelijk kunnen ze je dacht ik wel oproeepn voor verhoor.Nee, ik denk het niet.
1) je mag in Nederland drugs gebruiken
2) het lijkt hier te gaan dat er slachtoffers zijn gevallen door de verkoop van een pil, en niet de aankoop van
Verkochten ze willens en wetens legale medicijnen illegaal weet ik het niet. Dat zal dan ook aan de hoeveelheid liggen.
Je ziet het ook aan de oproep op de site van x. Ze vragen gebruikers om zich te melden om beter beeld te krijgen, niet om te straffen
Uiteindelijk kunnen ze je dacht ik wel oproeepn voor verhoor.
De NVWA-IOD komt graag in contact met consumenten die gezondheidsklachten hebben gekregen door het gebruik van middelen die ze via www.x.nl hebben gekocht.
Informatie over de aangeschafte middelen en de gevolgen die het gebruik ervan heeft gehad kan zeer waardevol zijn voor het onderzoek.
Ik heb alles in vitro gedemonstreerd aan mijn leerlingen. 🙂Bij illegale dingen als pep, coke, mdma etc wel inderdaad.
Nu heb je bij die RC's niks illegaals gedaan. Maar ik denk wel als je je meld via dat formulier dat je gezondheidsklachten hebt dat ze je idd contacten.
Dit stuk op de site van x:
Je bent niet verplicht om te getuigen in dat geval. Tenzij je opgeroepen wordt door Justitie.Je mag gebruiken maar niet bezitten, gebruikershoeveelheid wordt niet bestraft. Uiteindelijk kunnen ze je dacht ik wel oproeepn voor verhoor.
de meeste staan niet op clearnet of darkweb dus maak ik me geen zorgenJa, maar of die nog open blijven?
Ik hoop het voor jou![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."