#1
Wanneer is die docu? Zeker alleen op Videoland
Ik raad je aan om hier te beginnen@LucidLucy
Kun je misschien schrijven over hoe het was met Flakka (zonder details, natuurlijk)?
Leek het een beetje op meth of crack?
Of iets heel anders?
Het klinkt behoorlijk heftig als ik hoor dat je zo snel crasht met flakka.
Het lijkt me een erg gevaarlijke drug, maar ik wil graag meer informatie dan alleen Amerikaanse horrorverhalen die ik op het net vind.
Ook ken ik niemand persoonlijk die flakka gebruikt
drugsforum.nl
NPO, net als de eerdere docu's met Tygo.Wanneer is die docu? Zeker alleen op Videoland
@LucidLucy
Kun je misschien schrijven over hoe het was met Flakka (zonder details, natuurlijk)?
Leek het een beetje op meth of crack?
Of iets heel anders?
Het klinkt behoorlijk heftig als ik hoor dat je zo snel crasht met flakka.
Het lijkt me een erg gevaarlijke drug, maar ik wil graag meer informatie dan alleen Amerikaanse horrorverhalen die ik op het net vind.
Ook ken ik niemand persoonlijk die flakka gebruikt
Flakka lijkt het meest op basecoke. Het heeft een hele intense gelukzalige rush die ongeveer 30-45 minuten aanhoudt (bij roken).
Vond basecoke beter... en voelt gezonder dan a-PiHP en MDPHP freebase roken.
nouja beter weet ik niet. de rush van base is wel erg kort. even lang als die van a-pvp. gezonder, denk t.. minder snel een psychose . ik heb ze ook allemaal gedaan gedaan en vond mdphp freebase toch wel de leukste maar eigenlijk is a-php beter. pyrro's zijn kut alhoewel sommige oraal wel meevallen, gewoon een bom energie zonder psychotische shit. met vapen gaat het vrijwel altijd fout op den duur. mss op een paar uitzonderingen na. ben blij als ze gebanned worden.Vond basecoke beter... en voelt gezonder dan a-PiHP en MDPHP freebase roken.
Over welke werkzame stof heb je het hier in jouw geval. Heftig hoor. Ik prijs me gelukkig pyrros al snel op mn blacklist te hebben gezet. Wat een slopers.Jep, ik! 🙋♂️
Vooral toen ik het begon te injecteren ben ik in één maand achteruit gegaan van goed functionerende jongeman, tot wandelend wrak. Heel heftig hoe snel dat ging. En een paar maanden later was ik de dood zeer nabij.
Ik kom ook uit deze regio. Niet dat ik aangestoken werd door mensen in de buurt. Ik was juist degene die zo experimenteerde. Juist omdat destijds een aantal forum leden hier zo positief waren over het spul. Inmiddels zijn al die forumleden in klinieken beland en of weg van het forum. Ook zeer actieve leden.
Ik zie het veel op straat nu. In Bergen op Zoom zijn Flakka gebruikers niet meer welkom in de daklozenopvang. Omdat het zo ontzettend stinkt en de werknemers er onwel van werden. Nu hangen ze daar in de buurt veelal op straat. Het is triest om te zien. Maar ik voel wel waar ze vandaan komen. Het is ècht heel verslavend spul.
Binnenkort komt een nieuwe docu serie op TV. Tygo en de Flakka. Die zal ook een mooi inkijkje geven in de drug.
Vaak wordt Flakka gezien als het eindstation. Als je dat gebruikt, komt het nooit meer goed...
Maar niets is minder waar. Iedereen kan herstellen, ongeacht de drugs die ze gebruiken.
Waarom ik ermee begon?
Je kent die waarschuwingen uit Amerika wel over wiet enzo. Van die propaganda filmpjes. Ik zou bijna de kliniek in gaan en wilde nog wat laatste dingen proberen. Tja, wiet was toch ook niet zo erg als wat Amerika beweerde? Dus Flakka zou vast ook wel meevallen. Nou, niet dus....
Over welke werkzame stof heb je het hier in jouw geval. Heftig hoor. Ik prijs me gelukkig pyrros al snel op mn blacklist te hebben gezet. Wat een slopers.
Heb best veel stims gebruikt, en zoals je het hier opschrijft is precies de reden dat ik gelijk dacht.. niet en ook niet 1 keer. Kan me niet voorstellen hoe die rush moet zijn en daarmee wist ik als grens opzoeker: no go want je bent gelijk verkocht.nouja beter weet ik niet. de rush van base is wel erg kort. even lang als die van a-pvp. gezonder, denk t.. minder snel een psychose . ik heb ze ook allemaal gedaan gedaan en vond mdphp freebase toch wel de leukste maar eigenlijk is a-php beter. pyrro's zijn kut alhoewel sommige oraal wel meevallen, gewoon een bom energie zonder psychotische shit. met vapen gaat het vrijwel altijd fout op den duur. mss op een paar uitzonderingen na. ben blij als ze gebanned worden.
maar ontopic. er is idd een probleem en dat gaat niet opgelost worden door de blanket ban. sterker nog ik vrees voor alle mensen die "3mmc" gebruiken, wat voor troep ze nu zullen gaan krijgen. zeg het maar.. Het ding met pyrros is ook als je er eenmaal aan gewend bent is er niks meer wat eraan kan toppen je moet gewoon een verplichte stim break nemen van maanden om weer wat te voelen van wat anders, mss een klein beetje van meth of crack.
Goed dat je ervan af bent gekomen.Ik met name a-pihp en a-PHP.
MDPHP gebruikte ik ook wel, maar minder dan die eerste twee.
En na hallucineren komt dan de superman fase die je altijd op YouTube ziet/zag? Hoeveel moet je daar wel niet voor gebruiken dan?Flakka is, zoals Chip hier eerder al noemde, een verzamelnaam geworden voor stoffen die onder de pyrovaleronen vallen.
Een van de eersten waren a-pvp en MDPV. Deze heb ik zelf nog nooit gebruikt en zijn in Nederland al behoorlijk lang verboden.
Later kwamen met name a-PHP en MDPHP (ookwel monkeydust genoemd) in opkomst. Later werd a-PiHP ook steeds populairder. Deze heb ik allemaal wel gebruikt. MDPHP was iets minder mijn ding, maar ik gebruikte het geregeld. a-PHP gebruikte ik behoorlijk veel, met name om te pluggen en injecteren. a-pihp was ècht mijn drug of choice. Vooral ook om te roken. Ik denk soms nog weleens terug aan de smaak en dan loopt het water me al in de mond.
Zo ook met de geur. Die vind ik ècht fantastisch. Terwijl het ruikt als sperma in een oude zweetsok. Dat zegt misschien al wel wat over hoe het goedje mijn hersenen heeft ge-herprogrammeerd.
Flakka lijkt het meest op basecoke. Het heeft een hele intense gelukzalige rush die ongeveer 30-45 minuten aanhoudt (bij roken). De kunst is wel om een zo goed mogelijke hit te krijgen uit de glazen pijp of folie. Alleen al die techniek was een obsessie op zich. Ik zie het nu nog steeds geregeld voor me. Het rollen van het pijpje. De vaste poeder die langzaam smelt tot vloeistof. En met de grootste voorzichtigheid probeerde ik dat dan te verdampen zonder dat het verbrand. Want hoe beter je dit deed, hoe harder die rush binnenkwam.
Op hele hoge doseringen, ga je er ook van hallucineren. Met roken kreeg ik dit eigenlijk nooit voor elkaar. Met pluggen en injecteren wel. Dit zijn wel dosissen die ècht gevaarlijk zijn. De eerste paar minuten heb je dan echt het gevoel dat je dood gaat. Je hart staat op exploderen. Maar daarna.... Alsof je 50 orgasmes tegelijkertijd krijgt..
Als je wat langer gebruikt, ga je altijd hallucineren. Maar dan van de psychoses. Ik kreeg de ziekste wanen en geloofde dat iedereen erop uit was om me af te luisteren, in de gaten te houden, etc.
Dit hoor ik eigenlijk van iedereen terug die Flakka (heeft) gebruikt. Ik durf zelf wel te stellen dat ik niet psychose gevoelig was. Maar dit spul heeft het wel zover bij mij gekregen.
Voor de rest kan je inderdaad de link lezen die Chip stuurde. En vanuit daar wordt je vanzelf nog naar twee andere topics doorgelinkt.
En na hallucineren komt dan de superman fase die je altijd op YouTube ziet/zag? Hoeveel moet je daar wel niet voor gebruiken dan?
Na het zien van deze beelden heb ik het officieel geclassificeerd als de superman-fase:
Leip 🤣
Of het was superman aan de flakka....
Ja das inderdaad zo, blijft de USA waar niet is wat het lijktJa ergens is het gewoon heel erg sneu. Ik heb zelf nooit zulke dingen gedaan. En van dit soort beelden kan ik me ook moeilijk inbeelden dat ik het zou doen onder invloed van flakka.
Maar heel veel andere dingen kan ik goed inkomen. Langs de snelweg lopen. Naakt buiten rondlopen. Als je maar lang genoeg wakker blijft en fucked up genoeg bent, volgt dat vanzelf denk ik.
Daarom. My best guess is dat die ruitenspringers een opwindingsdelier hebben o.i.d.
En dan is het maar de vraag of mensen werkelijk alfa gebruikt hebben in deze video's. Who knows. Kan net zo goed PCP zijn of iets anders.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."