#1
Goed plan.
Ik ben er wel voorstander van.
Je moet alleen zeer goed in beeld hebben wie echt die legale crack nodig heeft zodat mensen die er wel nog vanaf kunnen komen het niet kunnen gaan zien als cadeautje.
En ook een plan hoe je dan aanpakt dat ze niet op straat gaan gebruiken. Het beste zet je ze in een pand met tuin met volledige controle.
Of je de criminaliteit ermee hard raakt weet ik niet. Er zijn meer dan genoeg mensen over die niet onder deze groep vallen. Van junk tot belastingadviseur tot schipper tot ns station bloemisten etc
Ik ben er wel voorstander van.
Je moet alleen zeer goed in beeld hebben wie echt die legale crack nodig heeft zodat mensen die er wel nog vanaf kunnen komen het niet kunnen gaan zien als cadeautje.
En ook een plan hoe je dan aanpakt dat ze niet op straat gaan gebruiken. Het beste zet je ze in een pand met tuin met volledige controle.
Of je de criminaliteit ermee hard raakt weet ik niet. Er zijn meer dan genoeg mensen over die niet onder deze groep vallen. Van junk tot belastingadviseur tot schipper tot ns station bloemisten etc