#1
Lol, kalm. Drugs legaliseren om het genot te behouden van drugs onder gebruikers, vind ik juist een hypocriete manier. Ik heb geen hekel aan drugs in het algemeen, sommige soorten wel, maar goed, maar van mij mogen ze desondanks dat wel drugs uitbannen.
Als de regering zelf zegt dat het enorm veel schade veroorzaakt, -> best, verbiedt het dan en laat zien dat je het onder controle kan houden. Ik zie liever de regering eindelijk iets oplossen dan dat ik mn gebruik legaal probeer te maken om te blijven gebruiken.
Als de regering zelf zegt dat het enorm veel schade veroorzaakt, -> best, verbiedt het dan en laat zien dat je het onder controle kan houden. Ik zie liever de regering eindelijk iets oplossen dan dat ik mn gebruik legaal probeer te maken om te blijven gebruiken.
Natuurlijk zal dr altijd iemand zijn met een labje in z'n schuur, daar ontkom je niet aan. Ik noemde niks over alcohol, maar nu je het zegt, ja op zich mogen ze dat ook wel verbieden. Die legalisering heeft namelijk niet echt veel opgeleverd.Zelfs in landen waar ze extreem streng optreden wordt nog steeds drugs gebruikt... En dan moeten ze alcohol dus ook verbieden volgens jou lijkt me? Denken dat je het kunt uitbannen is echt de meest naïeve en onrealistische gedachte.