Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoryfeeën en dope.

Coryfeeën en dope.

94 antwoorden
38 weergaven
18-5-2026
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dzy zei:
En natuurlijk Paris Hilton!
Klik om te vergroten...

En haar vriendin: Nicole Richie.
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#2
El Retro zei:
Wat je gebruiken zij?
Klik om te vergroten...

Nicole Richie vanalles, ook heroïne en cocaïne.

Paris weet ik niet preices
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#3
cadou zei:
The list goes on and on and on....
Klik om te vergroten...
c
cadouLid
01-01-2024, 00:00
#4
De bijna voltallige cast van de ooit zo populaire serie beverly hills 90210(god help me, bleh) vooral die tori spelling zat zwaar aan de dope.
Mick Jagger was bij tijden aan de bruin.
Bill Clinton met ze'n jointje.
George Bush kon in ze'n jonge dagen niet met alcohol overweg.
Paul Mccartney- vroeger van alles en nog wat(ook heroine, maar weet niet 100% zeker).
Michael Hutchence van INXS- heroine.
Billy Idol- heroine.
Die wethouder van amsterdam- cocaine, hoe heet ie ook alweer? eh... Rob .......... Zat eerst in de 2de kaner, maar moest er daarom uit, ging ook wel eens langs de wallen.
The list goes on and on and on....
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#5
brian jones, en erhm natuurlijk hebben we Neil Young ook nog.
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dear Marilyn Monroe.

Pentobarbital (Nembutal)
Promethazine (Phenergan)
Fenobarbital (Luminal)
Chloraalhydraat
Chloordiazepoxide (Librium)
en nog veeeeel meer...

en is ze nou vermoord of wat? wat zeker is is dat ze fatale niveau's pentobarbital en chloraalhydraat in haar systeem had...
f
frapannnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Andy Warhol :sunglasses:
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#8
BillyBilo zei:
Mickey Finn :wink:
Klik om te vergroten...
:mrgreen:
U
UshaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Billie Holiday
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mickey Finn :wink:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Pete Doherty natuurlijk.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#12
op de een of andere manier is heroine de laatste tijd een drug die me bestwel weer trekt, net als codeine trouwens.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#13

kon toch echt niet missen in het rijtje! :)
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#14
HDA zei:
mathijs zei:
Pete Doherty natuurlijk.
Klik om te vergroten...
Misbruik van zowat alles tegelijk...

Zwaar overschatte muzikant trouwens... (zijn ex daarentegen is wel hot ! :mrgreen: :hearteyes: )
Klik om te vergroten...


Zwaar overschat? heb je zijn teksten wel eens gelezen? of the books of albion? duuuuuude hij heeft het gemaakt, jij nog steeds niet, libertines óf babyshambles alletwee gigantisch goede muziek en de teksten zijn puur poëzie.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#15
De teksten zijn fantastisch maar ik moet zeggen dat ik babyshambles maar een heel erg slap aftreksel van the libertines vind.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#16
hmmm ik weet niet hoor, nummers als 32nd of december, albion en from bollywood to battersea, damn nee, ik denk dat ik ze wel even vet vind :)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kan je dan niet beter naar the clash luisteren?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ben jij gek.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik ben TE gek!
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik heet geen cory en ben ook geen fee, Maar wel onder invloed hahaha

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."