Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoryfeeën en dope.

Coryfeeën en dope.

94 antwoorden
39 weergaven
18-5-2026
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
johhny cash , komt geloof ik ook een film over hem uit binnenkort
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#2
ja idd, ga ik zeker te weten naar toe. :)
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#3
:openmouth:

Lees ik zojuist in een ander topic op dit forum dat Willem III ook opium deed!!!

Zo zien we maar weer; 't komt in de beste kringen voor.

:smoke:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ted Kennedy gebruikte ook amphetamines
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vroeger was het een heel geaccepteerde manier van ontspannen. het werd gewoon geaccepteerd.
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#6
spacekonijn zei:
johhny cash , komt geloof ik ook een film over hem uit binnenkort
Klik om te vergroten...
das een chille film ik heb hem namelijk al gezien :grin:
lang leve het internet :P
M
MarkVLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bijna alle kunstenaars waren opiumgebruikers;ook Rembrandt en van Gogh.
John Lennon was verslaafd aan heroine;net als Lou Reed,Nico,Eric Clapton,de lijst is eindeloos,zelfs fotomodellen [de ''junkielook''] gebruiken bruin.
Als je financien dit toelaten,ontwikkel je geen nare eigenschappen en blijft je sociale leven ook o.k.
Net als de miljoenen chinezen die eeuwenlang opium gebruikten,het was goedkoop dus had geen verwoestend effect op hun leven.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#8
op de een of andere manier is heroine de laatste tijd een drug die me bestwel weer trekt, net als codeine trouwens.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#9

kon toch echt niet missen in het rijtje! :)
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#10
HDA zei:
mathijs zei:
Pete Doherty natuurlijk.
Klik om te vergroten...
Misbruik van zowat alles tegelijk...

Zwaar overschatte muzikant trouwens... (zijn ex daarentegen is wel hot ! :mrgreen: :hearteyes: )
Klik om te vergroten...


Zwaar overschat? heb je zijn teksten wel eens gelezen? of the books of albion? duuuuuude hij heeft het gemaakt, jij nog steeds niet, libertines óf babyshambles alletwee gigantisch goede muziek en de teksten zijn puur poëzie.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#11
De teksten zijn fantastisch maar ik moet zeggen dat ik babyshambles maar een heel erg slap aftreksel van the libertines vind.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#12
hmmm ik weet niet hoor, nummers als 32nd of december, albion en from bollywood to battersea, damn nee, ik denk dat ik ze wel even vet vind :)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kan je dan niet beter naar the clash luisteren?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ben jij gek.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mickey Finn :wink:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Coryfeeen en dope was het he? :P

Vergeet Charlie Parker niet!
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wisten we dat bijv. William Shakespeare een verwoed morfinist was?
Wie kennen we zoal ng meer?
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#18
janis joplin
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hihi dat van Shakespeare wist ik helemaal niet :) . Het is ook maar speculatie natuurlijk.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hmm ja...artiesten he....zanger van the screaming trees is/was verslaafd geloof ik .
Nick Cave was verslaafd.
Kurt Cobain was verslaafd.
Keith Richards natuurlijk!
De 18e/19e-eeuwse dichter wordsworth was aan ed laudantium zoals erg veel intellectuelen uit die tijd.
Laudantium was een drank die uit alcohol en opium bestond. Het was erg verslavend, maar werd heel erg veel gebruikt in Europa.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."