Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsI failed.

I failed.

52 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#1
Leven is een droom
opium is de realiteit

gaat denk ik over eenleven zonder opium :confused:
s
stuikerkenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey fnea, ik begrijp je verhaal maar al te goed, mij is het namelijk ook mislukt om heroine enkel in het weekend te gebruiken. Ik gebruik nu ook ongeveer 4 dagen per week heroine. Ik heb het ook soms dat ik me zonder hero precies niet meer normaal voel. :(
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#3
hallo ik heb ook gefailed maar een clean leven is veel moeilijker dan een leven met bruin.
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#4
You only need to worry about the money...

Dat vind ik één van de (weinige) goede dingen uit Trainspotting, dat Renton opnoemt waar je allemaal wel niet aan moet denken als je clean leeft (..., bills, food, some fucking football team that never wins, ...).
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben het zat, ik ga overstappen op methadon oraal. Daarna maak ik wel een afbouw plan.
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#6
fneawognfkgln zei:
Ik ben het zat, ik ga overstappen op methadon oraal. Daarna maak ik wel een afbouw plan.
Klik om te vergroten...

?

Deze post is imho moeilijk te combineren met al je vorige.
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#7
jaja zei:
fneawognfkgln zei:
Ik ben het zat, ik ga overstappen op methadon oraal. Daarna maak ik wel een afbouw plan.
Klik om te vergroten...

?

Deze post is imho moeilijk te combineren met al je vorige.
Klik om te vergroten...

Ik ben ook een moeilijke jongen :tongueout:

Nee, het zit zo.

Ik heb in deze thread enkel gezegd dat het me niet gelukt is om weekendmorfinist te worden, dat ik vaker gebruik, laatste weken dagelijks.

Verder heb ik niet gezegd of ik hierom wou stoppen (of toch doorgaan met of zonder proberen beperken tot het weekend).

Wat ik met mijn laatste post bedoelde, was dat ik het zat was dat ik al dat geld moest uitgeven eraan. Toch zo'n tien euro per dag.

Dat betekent niet, dat ik niet bij mijn stellingen blijf.

Excuses voor de verwarring, mijn post was niet helemaal duidelijk. Niet de eerste keer deze thread :rolleyes: Ach, het is ook een beladen onderwerp dat iedereen anders kan (en wil) opvatten...

Groet,
fnea.
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#8
ff vraagje tussendoor.
in hoeverre weet je vriend hiervan en gebruikt hij zelf ook (iets)?
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Op het moment dat je geld, goederen, of wat dan ook moet gaan stelen om je verslavingsdrang te kunnen bevredigen mag je wel 2x na gaan denken waar je mee bezig bent.

Ben je nooit gelukkig geweest zonder paard? Dude, je hebt het allemaal niet 'nodig'! Je gelooft er hoogstwaarschijnlijk in dat je het nodig hebt, én dat je ongelukkig bent zonder dope. Daarom ga je zo ver om eraan te komen. Ik ken jou natuurlijk niet of nauwelijks maar dat is de basis van iedere verslaving. Je wordt langzaam maar zeker steeds verder meegesleurd in doolhof waar in het begin de uitgang nog makkelijk van te vinden is, maar hoe verder je doorloopt hoe moeilijker de weg terug wordt. Hou het alsjeblieft bij recreatief gebruik, there's more than enough failures out on the streets already.

USE THE DRUGS, DON'T LET THE DRUGS USE YOU!
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#10
Fnea heeft het niet voor elkaar gekregen om diamorfine weekendgebruiker te worden, aka weekendmorfinist.

Nu: Meer dagen per week wel dan niet.

Als ik door de straten loop, met een flink schuldgevoel over het gestolen geld in m'n binnenzak, terwijl m'n vaste dealer onderweg is, zie ik een hoop mensen.

Mensen van mijn leeftijd.

Lelijke mensen, knappe mensen. Losers, vechters, succesvollen...

Ik zie knappe jongens en meisjes van mijn leeftijd, eind puberteit / begin volwassenheid, die er gelukkig uit zien.

Ik kijk in de mooie ogen van een knappe jongen van mijn leeftijd en zie dat hij gelukkig is.

Waarom kunnen hun wel gelukkig zijn zónder dope?

Ik heb periodes dat ik gelukkig ben zonder dope, maar van tijd tot tijd voel ik me zo ongelukkig dat ik dope nodig heb om me gewoon... normaal... te voelen.

Waarom kunnen hun gelukkig zijn zonder dope? Het zal toch echt niet alleen zijn dat ze simpelweg niet weten hoe het voelt, niet weten wat ze missen? Mensen zoals mij gaan op zoek naar dope, als een impuls, op een bepaalde leeftijd. Ik heb heel sterk het gevoel dat ik een dope persoon ben, dat drugs altijd een belangrijk onderdeel van mijn leven zullen zijn

Ach, het is waarschijnlijk gewoon... Fate, karma, destiny...

Maar dan nog. Mits ik er geen geld voor zou hoeven stelen, wat zou er dan mis zijn om vaak onder invloed te zijn van een opiaat?

Waarom is het wel toegestaan om fluoxetine of amitriptyline te slikken tegen depressieve en angstklachten en methylfenidaat bij adhd-klachten, maar niet codeïne of methadon bij bepaalde klachten in het leven? Net zoals een ssri is een opioïde heel breed werkzaam voor zo veel verschillende kwaaltjes - lichamelijk en geestelijk.

Grtz,
fnea.
s
sick_pervertLid
01-01-2024, 00:00
#11
im glad, im not like you
maar succes met de dope
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#12
ja je hebt zeker je punten fnea, hoop ook dat je het zelf zo op de reels krijgt zoals je het wil, zolang je maar blijft werken, ritme houden en je je gebruik bij 's avonds houd maakt het toch ook helemaal niet zoveel uit? maar dit moet je wel kunnen en blijven volhouden, ons experimentje is wel aardig mislukt he?

heel veel sterkte jongen en maak je goede keuze.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
fneawognfkgln zei:
Fnea heeft het niet voor elkaar gekregen om diamorfine weekendgebruiker te worden, aka weekendmorfinist.

Nu: Meer dagen per week wel dan niet.
Klik om te vergroten...

Wat niet is kan altijd komen! Bekijk het eens positief: je doet het niet elke dag! Dat is ook wat waard. Van daaruit ga/kun je weer opnieuw beginnen.

Nobody is perfect!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."