Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsheroine, hoe voelt het?

heroine, hoe voelt het?

76 antwoorden
37 weergaven
18-5-2026
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#1
waarschijnlijk was het hero ja
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Niet doen dus.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik weet nog steeds niet of ik het ooit wil proberen.

Uit ervaring met mezelf ben ik niet gevoelig voor verslavingen. Coke trekt mij absoluut niet, wel veel gedaan maar nooit echt een soort drang naar gehad. Tabak ben ik ook niet verslaafd aan, gewoon sociale roker. Alleen alcohol kan ik van zeggen dat ik er toch wel een beetje verslaafd aan ben, maar dan heb ik ook nooit geprobeerd te stoppen.

In principe denk ik niet dat ik met de mensen omga dat ik ooit in aanraking gebracht zal worden met heroine. Maar ik ben wel een waus die er op een dag op zoek naar gaat omdat ik nieuwsgierig ben. Eigenlijk hoop ik dat ik dat niet doe. Opium wil ik graag een keer proberen, maar heroine niet.

Nee, ik heb na het lezen van deze verhalen en tijdens het typen van deze post dat ik er maar gewoon vanaf blijf.

(Voor nu, want hoe vaak nemen we geen tijdelijke besluiten)
s
spook-maastrichtLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik verkoop al 20 jaar hero en ik geniet er elke dag van het word alleen een probleem als je het niet meer kunt betalen . dan word je ziek ,maar ik zou geen ander l;even meer willen het geld komt met bakken tegelijk binnen en als je een beetje je hoofdt gebruikt dan hoef je nergens bang voor te zijn maar het zijn net de gebruikers wat na hero ook coke roken die zijn zo platzak en dat zullen ze dan ook altijd blijven ze zijn niet te vertrouwen omdat ze iedereen flessen en voor de gek houden maar dat komt door de coke te basen ik deal al zo lang bruin ik zal er nooit mee stoppen heerlijk al dat geld spook-m,trichtr
P
PharmaPhreeKLid
01-01-2024, 00:00
#5
Goed bezig jonge! nu nog maar zitten en wachten op de politie.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#6
D to the W to the A to the A to the S = dwaas :rolleyes: :rolleyes:
m
magikLid
01-01-2024, 00:00
#7
Had anders uw naam en telefoonnummer ook nog gepost.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#8
hoe voelt het....

naar mijn ervaring voel je het al op het moment dat je de joint van je mond trekt.Heel snel voel je het en dat geeft een soort van rush. Hetgeen wat je voelt is een raar gevoel in je hoofd, ook een zwaar gevoel in je hoofd, net alsof er een totale rust binnen treedt in je lichaam, normaal gezien denk je nog altijd ergens over na of zit iets niet goed, compleet weg. Helemaal rustig en aan t genieten van dat gevoel.

Werd er zelf sloom van en mn ogen vielen vanzelf dicht, terwijl ik niet eens echt moe was eigenlijk. Als ik ging lopen had ik een beetje een zat-achtig gevoel, kwa wankelen, maar dan toch anders, het was iig moeilijk om recht te lopen en ik wankelde dus ook best.

Voor de rest hadde ik en die andere gast allebei het gevoel alsof we droomden, alles leek een soort droom-achtige roes te hebben, en dat is wel zwaar relaxt eraan. Voor de rest geen lachkiks of iets ervan gehad, wel me pupille werde heeeel klein en me hart ging echt langzaam ( wat wel eng was ).
s
spook-maastrichtLid
01-01-2024, 00:00
#9
waarom zou ik mijn naamposten julie vragen een mening en die geef ik en voor de wouten ben ik niet bang ja julie wel maar daarom zullen julie ook wel netjes werken de bajes is hier kinderspel voor day geld heb ik zeker af en toe een korte vakantie voor over zo gaat dat bij ons in de familie daar zal je mij niet over horen zeuren hoevaak hebben julie dat je wat vilt kopen en julie kennen het niet dat het te duur is ik denk vaak nou daar hebbenn wij geen last van als ik in een winkel kom en ik zie een paar niewe nike,s en ik ken niet kiezen dan pak ik ze allemaal en dat is een fijn gevoel als je dat voor je gezin je vrouw je kinderen kan doen maar ja julie hebben het beter ga zo door julie komen er wel ha ha ha spook-maastricht
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#10
spook-maastricht zei:
waarom zou ik mijn naamposten julie vragen een mening en die geef ik en voor de wouten ben ik niet bang ja julie wel maar daarom zullen julie ook wel netjes werken de bajes is hier kinderspel voor day geld heb ik zeker af en toe een korte vakantie voor over zo gaat dat bij ons in de familie daar zal je mij niet over horen zeuren hoevaak hebben julie dat je wat vilt kopen en julie kennen het niet dat het te duur is ik denk vaak nou daar hebbenn wij geen last van als ik in een winkel kom en ik zie een paar niewe nike,s en ik ken niet kiezen dan pak ik ze allemaal en dat is een fijn gevoel als je dat voor je gezin je vrouw je kinderen kan doen maar ja julie hebben het beter ga zo door julie komen er wel ha ha ha spook-maastricht
Klik om te vergroten...


Punt...hoofdletter....?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#11
spook-maastricht zei:
waarom zou ik mijn naamposten julie vragen een mening en die geef ik en voor de wouten ben ik niet bang ja julie wel maar daarom zullen julie ook wel netjes werken de bajes is hier kinderspel voor day geld heb ik zeker af en toe een korte vakantie voor over zo gaat dat bij ons in de familie daar zal je mij niet over horen zeuren hoevaak hebben julie dat je wat vilt kopen en julie kennen het niet dat het te duur is ik denk vaak nou daar hebbenn wij geen last van als ik in een winkel kom en ik zie een paar niewe nike,s en ik ken niet kiezen dan pak ik ze allemaal en dat is een fijn gevoel als je dat voor je gezin je vrouw je kinderen kan doen maar ja julie hebben het beter ga zo door julie komen er wel ha ha ha spook-maastricht
Klik om te vergroten...

Lekker voor je man. Wou dat ik jou was...
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik wou dat ik jou was, gewoon een keertje jou was.
s
spook-maastrichtLid
01-01-2024, 00:00
#13
telius screef dat hij 10 mg metadon gebruikt en al 11 jaar dat geloof ik niet dat late ze op het cad niet toe,hier in maastricht staanze allemaal op 180mg of 120 mg de laagste staan op 60 mg en 60 mg metadon staat voor 2 gram hero per dag als je echt al 11 jaar op 10 mg staat dan had je al tien jaar en 10 maanden clean kunnen zijn want ze bouwen met 5 mg per keer af volgens mij leid jij meer aan faal angst dan aan een verslaving een gesprek met een spcigholoog dat is wat jij nodig hed geen 10 mg metadon want daar word je echt niet stoned van nog geen vlieg spook-maastricht
s
spook-maastrichtLid
01-01-2024, 00:00
#14
magik ik kan je mijn telefoon nummer wel sturen als je dan iets moet hebben zorg ik wel dat het bij jou komt maar stuur dan effe een pb naar mij de mogelijk heden zijn daar altijd spook-maastricht
s
spook-maastrichtLid
01-01-2024, 00:00
#15
he frisko mischien heb je al zo vaakj bij ons gekocht dat je het zelf niet weet ik lees dat je uit belgie komt belgiese klanten zijn er zat hier in maastricht spook-maastricht
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#16
spook-maastricht zei:
waarom zou ik mijn naamposten julie vragen een mening en die geef ik en voor de wouten ben ik niet bang ja julie wel maar daarom zullen julie ook wel netjes werken de bajes is hier kinderspel voor day geld heb ik zeker af en toe een korte vakantie voor over zo gaat dat bij ons in de familie daar zal je mij niet over horen zeuren hoevaak hebben julie dat je wat vilt kopen en julie kennen het niet dat het te duur is ik denk vaak nou daar hebbenn wij geen last van als ik in een winkel kom en ik zie een paar niewe nike,s en ik ken niet kiezen dan pak ik ze allemaal en dat is een fijn gevoel als je dat voor je gezin je vrouw je kinderen kan doen maar ja julie hebben het beter ga zo door julie komen er wel ha ha ha spook-maastricht
Klik om te vergroten...

Ik vind base-coke en bruin dealers net zo smerig als de gebruikers zelf eerlijk gezegd,natuurlijk heb je zo altijd vaste klanten en zo weer veel €...Maar kijk eens goed waar je iedere dag mee in contact komt..bah bah...
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#17
spook-maastricht zei:
waarom zou ik mijn naamposten julie vragen een mening en die geef ik en voor de wouten ben ik niet bang ja julie wel maar daarom zullen julie ook wel netjes werken de bajes is hier kinderspel voor day geld heb ik zeker af en toe een korte vakantie voor over zo gaat dat bij ons in de familie daar zal je mij niet over horen zeuren hoevaak hebben julie dat je wat vilt kopen en julie kennen het niet dat het te duur is ik denk vaak nou daar hebbenn wij geen last van als ik in een winkel kom en ik zie een paar niewe nike,s en ik ken niet kiezen dan pak ik ze allemaal en dat is een fijn gevoel als je dat voor je gezin je vrouw je kinderen kan doen maar ja julie hebben het beter ga zo door julie komen er wel ha ha ha spook-maastricht
Klik om te vergroten...
je kunt wel alles hebben maar kun je ook lekker slapen van, elke dag bang zijn van politie en straat junken die voor grammetje mensen kunnen vermooerden
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kijk uit man..hij popt je zo hoor..He knows how it goes down in dopeland..
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#19
yellowmoon zei:
spook-maastricht zei:
waarom zou ik mijn naamposten julie vragen een mening en die geef ik en voor de wouten ben ik niet bang ja julie wel maar daarom zullen julie ook wel netjes werken de bajes is hier kinderspel voor day geld heb ik zeker af en toe een korte vakantie voor over zo gaat dat bij ons in de familie daar zal je mij niet over horen zeuren hoevaak hebben julie dat je wat vilt kopen en julie kennen het niet dat het te duur is ik denk vaak nou daar hebbenn wij geen last van als ik in een winkel kom en ik zie een paar niewe nike,s en ik ken niet kiezen dan pak ik ze allemaal en dat is een fijn gevoel als je dat voor je gezin je vrouw je kinderen kan doen maar ja julie hebben het beter ga zo door julie komen er wel ha ha ha spook-maastricht
Klik om te vergroten...
je kunt wel alles hebben maar kun je ook lekker slapen van, elke dag bang zijn van politie en straat junken die voor grammetje mensen kunnen vermooerden
Klik om te vergroten...

Nee tuurlijk niet want hij heeft een 9mm altijd gereed in ze broekriem.....
zou die zo wel zeggen..
En slapen kan ie wel, want hij vind het zo fijn om het voor ze vrouw en kinderen te doen.....geld verdienen aan zielige randfiguren..die onze auto's kraken..en oude oma'tjes hun tassies ritsen..

Lekker voorbeeld voor zijn kinderen en er nog trots op ook..
Bah bah geen respect voor dit soort mensen...
X
XerXoXLid
01-01-2024, 00:00
#20
Psilo zei:
spook-maastricht zei:
waarom zou ik mijn naamposten julie vragen een mening en die geef ik en voor de wouten ben ik niet bang ja julie wel maar daarom zullen julie ook wel netjes werken de bajes is hier kinderspel voor day geld heb ik zeker af en toe een korte vakantie voor over zo gaat dat bij ons in de familie daar zal je mij niet over horen zeuren hoevaak hebben julie dat je wat vilt kopen en julie kennen het niet dat het te duur is ik denk vaak nou daar hebbenn wij geen last van als ik in een winkel kom en ik zie een paar niewe nike,s en ik ken niet kiezen dan pak ik ze allemaal en dat is een fijn gevoel als je dat voor je gezin je vrouw je kinderen kan doen maar ja julie hebben het beter ga zo door julie komen er wel ha ha ha spook-maastricht
Klik om te vergroten...


Punt...hoofdletter....?
Klik om te vergroten...

Precies niet lang naar school geweest .Al een geluk dat je nog bruine kan verkopen.....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."