thnx LR
ik denk eigenlijk dat ik nu weet waar die goede grijze bruin dan vandaan komt... Dat is denk ik dus gewoon die witte bruin, maar dan een stuk versneden...
Toen ik nog gebruikte had ik al vaker het gevoel dat er verschillende kwaliteiten onversneden 'basis-heroine' moesten zijn... net zoals je dat met coke ook hebt. sommigen zijn gewoon beter in het raffineren van stoffen uit plantaardige onderdelen dan anderen. En hun 'eindresultaat' is toch het basisproduct van 1 of andere wannabee escobar, niet zo maar iemand van de straat.
Al zijn er genoeg die aan écht goede onversneden coke kunnen komen .. en toch zijn er dan nog steeds kwaliteitsverschillen, zoals nu overduidelijk is
En vaak was het zo dat donkere heroine, ondanks dat het de indruk gaf dat het niet veel versneden was, gewoon een stuk minder goed was als de grijze heroine, die soms juist weer overkwam alsof het nogal enorm was versneden.
dit zou dat op zich best verklaren in mijn ogen.
mooi artikel ook trouwens
![:)]()
al zijn die prijzen wel heel erg hoog in mijn ogen
