Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoi Mensen

Hoi Mensen

26 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
F
FieldofDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb iemand hier echt wit heroine gehadt. ik alleen maar bruin.

en kan ander mensen hier ook gebruiken soms en niet altijd?

en waarom denk jullie dat Brabant hebt zo weinig bruin?
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beter gebruik je het gewoon niet :)

En ehh.. volgens mij bestaat er geen witte heroine :confused:
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nick de Neger zei:
En ehh.. volgens mij bestaat er geen witte heroine :confused:
Klik om te vergroten...

vraag armani :wink: die kan je vast wel witte heroine leveren :rolleyes:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#4
witte heroine is de base vorm. een zout. erg duur spul, ongeveer dubbel zo veel in prijs als versneden bruin.

nog een stap erger dan de bruin. werkt korter en heviger, en geeft een fellere kick down.

maar net zo als met bruin. verslavend en "cold Turkey"
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat kom jij mij bekend voor. Dat zal wel door je taalgebruik komen.

Braband is geen Randstad hé. ze kunnen er dus van maken wat ze willen. Ik ging vroeger speciaal naar Amsterdam of Den Haag om m'n dope te halen. scheelt een hoop geld + cafeine :wink:

Eind 2004 - begin 2005 heb ik een grammetje of vijftien van die witte stuif kunnen bemachtigen. Dit is dan ook werkelijk zo goed bevallen dat alles de weken erna bagger leek.

Gr.,

de eend

p.s. over (ruil)handel wordt hier niet gesproken hé?! Dat is tegen de regels in :wink:
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#6
dichter dan heel licht grijs kwam ik nooit bij wit in de vorm van bruin hoor ..

en loadrunner .. ben jij misschien niet in de war met basecoke? .. die coke je inderdaad uit en gooi je op een pijp... geen idee of dat verder zuur of basisch is dan :wink:

voor zover ik weet kun je bruin alleen koken met wat zuurs om de vuiltjes eruit te halen ( bv ascorbinezuur---yep vit c :wink: ) om het zo te kunnen spuiten ..

heel iets anders dus dan bv coke uitkoken en dan gekristalliseerde harde brokjes pure (base)coke over te houden ...

:)
arie

ps .. eendje .. die hele grijze is inderdaad heel erg fijn verstuiverig als je de brokken eenmaal kapot maakte .. bij een zak van zo'n 50 gram kon je soms gewoon 2 gram 'stuif' van het zakje schrapen .. en echt niet dat het versnijmiddel was!!! maar dat was echt nog grijs en zeker niet wit te noemen.

dus witte base heroine ? ik zou het echt niet weten .. ben er wel benieuwd naar dan eigenlijk loadrunner :)

:wave:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#7
http://ar2004.emcdda.europa.eu/nl/page072-nl.html

staat een klein textje over, kan zo snel niets beters vinden erover..

naar mijn informatie, is witte heroine een zout. en als het zout oplosbaar is in water is het een base. zuren zijn 90% gasvormig of opgelost in water.

het zal wel geen zuur zijn, want je gebruikt citroensap of ascorbinezuur met dat plukje watten zeg maar. om de vuiltjes eruit te halen
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#8
A.K.E. ''grijze wolf'' :wink:

Witte base-Hero ken ik niet. Vandaar de grijze wolf-gedachte!

@loadrunner- dat is dus om te injecteren?!

W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als ie is opgelost en met die paar druppels citroensap is geneutraliseerd. is ie te injecteren. (in elk geval was die vent die het mij liet zien, er vreselijk waus van)
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#10
thnx LR :grin:

ik denk eigenlijk dat ik nu weet waar die goede grijze bruin dan vandaan komt... Dat is denk ik dus gewoon die witte bruin, maar dan een stuk versneden...

Toen ik nog gebruikte had ik al vaker het gevoel dat er verschillende kwaliteiten onversneden 'basis-heroine' moesten zijn... net zoals je dat met coke ook hebt. sommigen zijn gewoon beter in het raffineren van stoffen uit plantaardige onderdelen dan anderen. En hun 'eindresultaat' is toch het basisproduct van 1 of andere wannabee escobar, niet zo maar iemand van de straat.
Al zijn er genoeg die aan écht goede onversneden coke kunnen komen .. en toch zijn er dan nog steeds kwaliteitsverschillen, zoals nu overduidelijk is :)

En vaak was het zo dat donkere heroine, ondanks dat het de indruk gaf dat het niet veel versneden was, gewoon een stuk minder goed was als de grijze heroine, die soms juist weer overkwam alsof het nogal enorm was versneden.

dit zou dat op zich best verklaren in mijn ogen.

mooi artikel ook trouwens :) al zijn die prijzen wel heel erg hoog in mijn ogen :)



:wave:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik heb ooit eens een halfje onversneden coke gehad, vetste shit ooit, ik heb er 15 lijntjes van kunnen maken. (8 jaar geleden ofzo) zelfs de grammetjes van de "pizzaman" gaan hier nu niet overheen... ik vind het jammer dat ze versnijden met "verdovende" middelen, dit geeft een ander effect aan de coke.

en bruin, nee ga ik niet aan beginnen. niets voor mij..
F
FieldofDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#12
hoi alweer

Ja ik dacht dat wit heroine was voor spuiten, en bruin voor roken, ik rook waaneer ik gebruik, en ik weet ik mag hier niet over handel praten :P.. maar mensen mag altijd mij en prive bricht achter over alles en nog wat,

Ik was ook jaaren geleden al verslaafed maar niet meer al heel lang, en rook soms al heel lang, gelukkig..

hoe oud waar jullie toen eerste bruin rooked?
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik begon met snuiven op m'n achttiende. Zo'n één, twee maal per week. Dit voor drie-kwart jaar vol kunnen houden, daarna kwam de draak om de hoek kijken. Die is helaas langer gebleven dan gewenst.

Ik ben écht oprecht blij dat ik nu van al die drama's af ben. Ookal zal het gevoel van "nog één keertje proberen" altijd aanwezig blijven, vrees ik.

Indien je een uitzichtloos, ellendig leven hebt, zie ik niet de reden om met de Bruin te stoppen. Dat is het nadeel voor een ex-Heroine verslaafde.

Gr.,

de eend
F
FieldofDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#14
hoi

ik was 15 en begon met roken, ik was 20 waaneer ik heb afgekicked zonder methodone of iets anders, alleen maar veel slaap pillen :P ik rook nog soms still maar vindt niet zo fijn want is veel fijner met andere mensen te roken, maar in nederland der zijn niet zo veel mensen dat ik ken hier,
is ook erg want ken alleen kopen van junks en dat heb ik nix aan :(
Ik vindt heroine is wel fijn maar moet echt uit kijken voor, is wel te fijn,

Rook jullie veel?
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#15
ik was 17 en gebruikte en verkocht al jaren allerhande drugs zonder een enkel probleem er voor mezelf mee te hebben.

Tot ik 1 keer een basepijpje leegtrok bij 1 van mn klanten. Direct verkocht en enkele dagen en vele grammen coke later, dus ook aan de bruin om die craving na wat coke roken te dempen ...

thats life ..
F
FieldofDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#16
?

ik wist ik had en problem waaneer ik begon te huilen waaneer iemand had mij nep spul gegeven en ik had geen meer geld, wist gelijk dat ik had en problem voor en menneke van 16

Rook jullie alrijd alleen of met andere mensen?
F
FieldofDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#17
hey

chiensen is veel beter als spuiten vindt ik ook op gevoel denaar,

doe jullie ook soms aan msn? ik ben best new te computers en zo, maar als jullie woe bruin hallen welke stad is de best de voor en zo, brabant is echt nix, te moelijk en alleen maar zwaar junks

moet jullie ook altijd met junks bezig zijn?
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#18
even off the topic...

Tellius zei:
Ik heb opiaten altijd bij voorkeur alleen gebruikt. Het is een asociale drug, eentje die helemaal niet gericht is op bredere ervaringen of dieper contact met mensen, maar eerder een drug van de vergetelheid.
...
Je wordt ouder en ouder, maar je staat wel stil. Het is alsof je op een pijnloze transportband naar een natuurlijke dood zit, je ademt weliswaar nog wel, maar het echte leven speelt zich niet in jouw belevingswereld af. Opiaten zijn echte kutdrugs. En tóch niet genoeg moed kunnen vatten om af te kicken... Ik voel de laatste maanden wél weer één emotie: absolute wanhoop. De ondraaglijke lichtheid van het bestaan (ik kan er ook niets aan doen dat deze filmtitel mijn situatie zo goed samenvat...)

Tellius
Klik om te vergroten...

Damn Tell., jij verwoordt mijn gevoelens.

Nu bij mij met de Bupe, het is en blijft een Opiaat. Dus de gevoelens zijn er ook nóg steeds naar. Al zij het in mindere mate, met vlagen.

Ik geniet van de liefde om mij heen maar heb telkenmaal het gevoel dat het beter kan. Alsof de gevoelens niet als echt door mijn geest aanvaardt worden. Ook stel ik mezelf steeds vaker de vraag:"Zijn dit de medicijnen óf ben ik nu werkelijk zo?" In welke mate kan ik de Opiaten nog "verantwoordelijk" houden voor mijn persoon; voor wie ik nu ben (geworden).

Tweeduizend-en-acht wordt het jaar van de waarheid voor mij. Ik ga ernaar streven om z.s.m. Opiaatvrij te zijn. Dan zal alles een plek krijgen waar het - en wie er recht op heeft. Want Opiaten zijn voor mij zondermeer egoïstische middelen. Daarnaast kan het een ware hel zijn voor je naasten.

Groet,

de eend
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Witte heroine is China White en kun je enkel injecteren. Gewone bruin om de draak te vangen moet je met citroensap omzetten zodat je het goed kunt oplossen in water en dan als vial schieten.

Roze horse heb je ook, maar is in NL nagenoeg onvindbaar, ook China White is schaars.

Btw, hoe oud ben je Eend? En Man of vrouw?
F
FieldofDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#20
hey

ik 23 kom zelfs, heb al voor iets van 6 mandan geen bruin gerookt alleenmaar sommige benzo's maar ik do alleen maar voor de kick nou ik ben niet meer verslaafed. mischeen in de kop maar zeker niet in mijn lijf,.


Waar denk jullie de best Heroine is in nederland? en anders statjes in nederland, ik woon in brabant, maar zeg antwerpen waar vindt jij bruin daar, of zeg maar amsterdam. altijd junk dealers?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."