Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoi Mensen

Hoi Mensen

26 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nick de Neger zei:
En ehh.. volgens mij bestaat er geen witte heroine :confused:
Klik om te vergroten...

vraag armani :wink: die kan je vast wel witte heroine leveren :rolleyes:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#2
witte heroine is de base vorm. een zout. erg duur spul, ongeveer dubbel zo veel in prijs als versneden bruin.

nog een stap erger dan de bruin. werkt korter en heviger, en geeft een fellere kick down.

maar net zo als met bruin. verslavend en "cold Turkey"
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat kom jij mij bekend voor. Dat zal wel door je taalgebruik komen.

Braband is geen Randstad hé. ze kunnen er dus van maken wat ze willen. Ik ging vroeger speciaal naar Amsterdam of Den Haag om m'n dope te halen. scheelt een hoop geld + cafeine :wink:

Eind 2004 - begin 2005 heb ik een grammetje of vijftien van die witte stuif kunnen bemachtigen. Dit is dan ook werkelijk zo goed bevallen dat alles de weken erna bagger leek.

Gr.,

de eend

p.s. over (ruil)handel wordt hier niet gesproken hé?! Dat is tegen de regels in :wink:
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#4
dichter dan heel licht grijs kwam ik nooit bij wit in de vorm van bruin hoor ..

en loadrunner .. ben jij misschien niet in de war met basecoke? .. die coke je inderdaad uit en gooi je op een pijp... geen idee of dat verder zuur of basisch is dan :wink:

voor zover ik weet kun je bruin alleen koken met wat zuurs om de vuiltjes eruit te halen ( bv ascorbinezuur---yep vit c :wink: ) om het zo te kunnen spuiten ..

heel iets anders dus dan bv coke uitkoken en dan gekristalliseerde harde brokjes pure (base)coke over te houden ...

:)
arie

ps .. eendje .. die hele grijze is inderdaad heel erg fijn verstuiverig als je de brokken eenmaal kapot maakte .. bij een zak van zo'n 50 gram kon je soms gewoon 2 gram 'stuif' van het zakje schrapen .. en echt niet dat het versnijmiddel was!!! maar dat was echt nog grijs en zeker niet wit te noemen.

dus witte base heroine ? ik zou het echt niet weten .. ben er wel benieuwd naar dan eigenlijk loadrunner :)

:wave:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#5
http://ar2004.emcdda.europa.eu/nl/page072-nl.html

staat een klein textje over, kan zo snel niets beters vinden erover..

naar mijn informatie, is witte heroine een zout. en als het zout oplosbaar is in water is het een base. zuren zijn 90% gasvormig of opgelost in water.

het zal wel geen zuur zijn, want je gebruikt citroensap of ascorbinezuur met dat plukje watten zeg maar. om de vuiltjes eruit te halen
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#6
A.K.E. ''grijze wolf'' :wink:

Witte base-Hero ken ik niet. Vandaar de grijze wolf-gedachte!

@loadrunner- dat is dus om te injecteren?!

W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als ie is opgelost en met die paar druppels citroensap is geneutraliseerd. is ie te injecteren. (in elk geval was die vent die het mij liet zien, er vreselijk waus van)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."