Eind 2004 - begin 2005 heb ik een grammetje of vijftien van die witte stuif kunnen bemachtigen. Dit is dan ook werkelijk zo goed bevallen dat alles de weken erna bagger leek.
dichter dan heel licht grijs kwam ik nooit bij wit in de vorm van bruin hoor ..
en loadrunner .. ben jij misschien niet in de war met basecoke? .. die coke je inderdaad uit en gooi je op een pijp... geen idee of dat verder zuur of basisch is dan
voor zover ik weet kun je bruin alleen koken met wat zuurs om de vuiltjes eruit te halen ( bv ascorbinezuur---yep vit c ) om het zo te kunnen spuiten ..
heel iets anders dus dan bv coke uitkoken en dan gekristalliseerde harde brokjes pure (base)coke over te houden ...
arie
ps .. eendje .. die hele grijze is inderdaad heel erg fijn verstuiverig als je de brokken eenmaal kapot maakte .. bij een zak van zo'n 50 gram kon je soms gewoon 2 gram 'stuif' van het zakje schrapen .. en echt niet dat het versnijmiddel was!!! maar dat was echt nog grijs en zeker niet wit te noemen.
dus witte base heroine ? ik zou het echt niet weten .. ben er wel benieuwd naar dan eigenlijk loadrunner
staat een klein textje over, kan zo snel niets beters vinden erover..
naar mijn informatie, is witte heroine een zout. en als het zout oplosbaar is in water is het een base. zuren zijn 90% gasvormig of opgelost in water.
het zal wel geen zuur zijn, want je gebruikt citroensap of ascorbinezuur met dat plukje watten zeg maar. om de vuiltjes eruit te halen
#6
A.K.E. ''grijze wolf''
Witte base-Hero ken ik niet. Vandaar de grijze wolf-gedachte!
@loadrunner- dat is dus om te injecteren?!
#7
Als ie is opgelost en met die paar druppels citroensap is geneutraliseerd. is ie te injecteren. (in elk geval was die vent die het mij liet zien, er vreselijk waus van)
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.