#1
fneawognfkgln zei:Heeft iemand al het boek binnen die het besteld had en gelezen?
Wat vonden jullie ervan?
mathijs zei:Zou het boek graag bestellen maar de horeca gaat ben ik bang voor....Studentjes hè![]()

fneawognfkgln zei:Ik vind hem ook geweldig hoor, daar niet van. De auteur van 'mijn' boek heeft alleen de pik op hem, en niet zo'n beetje ook. Dit heeft hij ook op De Quincey bijvoorbeeld. Omdat ze zo ver-schrik-ke-lijk overdrijven, vooral over het fenomeen cold-turkey stellen ze zich echt aan. Dit komt overeen met mijn ervaringen.
fneawognfkgln zei:McKenna, Leary??
Van die acid hippies ghehehehe
Die kan je toch gewoon níét serieus nemen.... ghehehehehe
Heb et niet zo op hallucinogenen.
TimeKiller zei:liever acid hippies dan hero junks :P

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."