Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKan dit Heroine zijn geweest ?

Kan dit Heroine zijn geweest ?

27 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
b
bezorgdLid
01-01-2024, 00:00
#1
Voedselvergiftiging kan ik eigenlijk uitsluiten, we hebben hetzelfde gegeten ....en geloof het of niet, de enige keren dat ik vers eet (en niet uit de magnetron :flushed: ) is als hij hier eventjes "woont" en echt ouderwets kookt :grin:

Uiteindelijk heb ik niet overgegeven, en ook geen diarree. Ook heb ik alles behalve een gevoelige maag, heb eigenlijk nooit ergens last van.

Het gevoel van te moeten overgeven kan ik het best vergelijken met onlangs teveel 70%coke te hebben gesnoven. Maar daarbij was ik helder, zeker niet draaierig of kotsmisselijk zoals toen, kon ook maar moeilijk het "beeld" scherpstellen.
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#2
maar goed..het feit blijft dat je volgens mij een de geur van de rook Direct herkent of iets heroine, en geen hasj of wiet is..
als mijn beeld klopt, ruikt het naar verbrande chemicalien, alsof je een paracetamolletje verbrand, en dat herken je meteen mocht je toevallig het verkeerde in je pijp getopt hebben.
Misschien dat een wat bekender persoon met heroine chinezen dit punt kan rechtzetten of bevestigen.....
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb één keer brandende heroine geroken en die geur is zo anders dan hasj of wiet. Dat moet je eigenlijk gelijk merken aan de geur alleen al. Ik vond het toen heel zoetig en weeig ruiken, een beetje zoals als je een plofje coke rookt maar dan nog erger.
b
bezorgdLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik kan me niets speciaals aan de geur herinneren....maar vraag me uberhaupt af of ik het wel geroken zou hebben al zou ik een referentie hebben (want ik heb zover ik weet nog nooit H geroken) Het was een heftig coke-weekend (zaterdag en zondag gebruikt), en dit was de maandag erop. Mijn neus had een behoorlijke beating gehad en je kent dat wel, druipneus en verstopt :grin:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#5
bezorgd zei:
Ik kan me niets speciaals aan de geur herinneren....maar vraag me uberhaupt af of ik het wel geroken zou hebben al zou ik een referentie hebben (want ik heb zover ik weet nog nooit H geroken) Het was een heftig coke-weekend (zaterdag en zondag gebruikt), en dit was de maandag erop. Mijn neus had een behoorlijke beating gehad en je kent dat wel, druipneus en verstopt :grin:
Klik om te vergroten...

Zoals al gezegd, je ruikt het heel erg goed, hero heeft 'zon' bepaald geurtje, en ook echt een bepaalde smaak. Verder had het je moeten opvallen dat je hero echt instant voelt, het moment dat je begint met inademen begint de rush te komen.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het water in de waterpijp kon wel eens vies zijn, als je die niet ververst, na gebruik, kan je wel wat viezigheid binnekrijgen, vooral als jhet er een tijdje instaat. restjes verbrandde hasj, in combinatie met wiet, geven ook een apart effect. Ik denk eerder aan een bacterie, of verkoudheid, de symptomen lijken daar meer op, en een niet te merken verkoudheid, in combinatie met wiet of hasj, geeft een onprettig gevoel..

Ik zou het gewoon vragen, dan weet je het zeker.
b
bezorgdLid
01-01-2024, 00:00
#7
waterpijp stond er , die heb ik niet gebruikt, heb emmer water met colafles en aluminiumfolie gebruikt...die stond er ook. Ik vind dat altijd iets beter als een echte waterpijp, brand m'n keel niet zo erg.
Water was schoon, weet ik zeker omdat die dag mijn schoorsteen geveegd is en ik hele zooitje smorgens op had geruimd voordat dat bedrijf kwam :grin:

Zoals iemand in het andere topic al zei, kan ik er niet vanuit gaan dat hij de waarheid spreekt- gezien die ongeloofelijke "trip" die hij zelf had en waarbji ik hem gebaby-sit heb. Ex-H verslaafde, zijn vaste dealer is vrijdag bij mij thuis geweest (2 dagen daarvoor) ik ben niet overal bij geweest omdat hij (vanwege het adres-moeilijk vindbaar) hem in mijn auto heeft opgehaald, opgewacht bij de rotonde. Toen hij thuis kwam was de coke al in zijn bezit en de deal dus al gedaan.

vrijdag: de coke gehaald, uitgegaan
zaterdag: smorgens van 9uur tot 12.30uur een hele zware trip, compleet van de wereld, weet er ook niets meer van
verder die dag zelfs geen alcohol, alleen blowen
zondag: restantje coke 1gr ongeveer
maandag: mijn mini-tripje of wat het ook was.

Misschien was samen naar naaldprikken kijken op zijn lichaam maar een afleidingsmaneuvre :(
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat misselijk gevoel in je kop en dat liggen en niet bewegen had ik ook.....is wel degelijk h psies
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb bij de 1e keer hero in 1 uur zeker 10 keer over moeten geven.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#10
pipoxyz zei:
maar goed..het feit blijft dat je volgens mij een de geur van de rook Direct herkent of iets heroine, en geen hasj of wiet is..
als mijn beeld klopt, ruikt het naar verbrande chemicalien, alsof je een paracetamolletje verbrand, en dat herken je meteen mocht je toevallig het verkeerde in je pijp getopt hebben.
Misschien dat een wat bekender persoon met heroine chinezen dit punt kan rechtzetten of bevestigen.....
Klik om te vergroten...

Bij mij gaf de rook van Hero geen herkenning met verbrande medicijnen zoals Paracetamol.

Een geur omschrijven is iets heel persoonlijks natuurlijk! In het begin vonden wij het altijd stinken. Gekscheerend zeiden we dan dat het zo'n stank heeft als een hond die in de regen is uitgelaten. Slaat nergens op maar wat hieruit naarboven komt is, dat het een zeer typische geur heeft.Voor mijn gevoel een wat muffe geur dus.

M
MindcontrollerLid
01-01-2024, 00:00
#11
bezorgd zei:
zaterdag: smorgens van 9uur tot 12.30uur een hele zware trip, compleet van de wereld, weet er ook niets meer van.
Klik om te vergroten...

Misschien heb je toen iets anders gebruikt? Wat je niet meer weet?
Misschien weet je vriend het nog wel.

En kan je anders niet bloed laten prikken ofzo? Kijken of je hero o.i.d. hebt binnen gekregen.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#12
@ TS

Klinkt overigens niet als Hero. Dit rook je, voor zover ik weet, niet op een waterpijp. Dan zou het misschien om een ander Opiaat gaan. Maar als je schrijft dat je wakker hebt gelegen / niet direct kon slapen, dan is dit in geen geval een effect van Hero. Hiervan ga je namelijk héérlijk slapen. Ook je eerste keer, ondanks de misselijkheid en het kotsen.

Indien je vriend stiekum Hero gebruikt, zal hij dit mijns inziens eerder op een stukje folie doen. Dit gaat sneller en is zodoende eenvoudig mee te nemen.


Gr.,

De eend
b
bezorgdLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mindcontroller zei:
bezorgd zei:
zaterdag: smorgens van 9uur tot 12.30uur een hele zware trip, compleet van de wereld, weet er ook niets meer van.
Klik om te vergroten...

Misschien heb je toen iets anders gebruikt? Wat je niet meer weet?
Misschien weet je vriend het nog wel.

En kan je anders niet bloed laten prikken ofzo? Kijken of je hero o.i.d. hebt binnen gekregen.
Klik om te vergroten...

dat was zijn trip- zie het andere topic (sexdrive voorgoed weg) maar omdat ik dat bij nader inzien ook niet vetrouw + mijn eigen reactie op een waterpijp (1e keer die dag) met wiet die ik al een week rookte + dat het de eerste was van die dag + dat ik dat al 20 jaar doe ( en nog nooit eerder heb meegemaakt !!!) zette me aan het denken.....
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#14
bezorgd zei:
omdat die dag mijn schoorsteen geveegd is
Klik om te vergroten...


weet je wel wat een rommel daarmee vrijkomt? dit is je probleempje, hierdoor werd je ziek.. vooral als die vaak gebruikt is, en dat fijnstof dat ongeveer 72 ur blijft hangen, dat trekt ook door de hasjpijp heen en verbrandt dan. (koolmonoxide ontstaat ook uit zeer fijne kooldeeltjes, die veelvuldig in de schoorsteen voorkomen)
b
bezorgdLid
01-01-2024, 00:00
#15
loadrunner zei:
bezorgd zei:
omdat die dag mijn schoorsteen geveegd is
Klik om te vergroten...


weet je wel wat een rommel daarmee vrijkomt? dit is je probleempje, hierdoor werd je ziek.. vooral als die vaak gebruikt is, en dat fijnstof dat ongeveer 72 ur blijft hangen, dat trekt ook door de hasjpijp heen en verbrandt dan. (koolmonoxide ontstaat ook uit zeer fijne kooldeeltjes, die veelvuldig in de schoorsteen voorkomen)
Klik om te vergroten...

Ik dacht dat ze binnen moesten zijn idd, maar ze hebben het van buitenaf gedaan + alles nog dichtgeplakt. Ik verzeker je dat dit iig niet de oorzaak was.

Misschien moet ik eraan geloven ( maar kan het eigenlijk niet ) dat ondanks mijn eigen gewicht al opgerookt te hebben aan wiet/hasj dat ik daar toch een trip van heb gehad

....maar nee, kan het eigenlijk niet geloven :P
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#16
speeseend zei:
Voor mijn gevoel een wat muffe geur dus.

[/color]
Klik om te vergroten...

Inderdaad.
M
MindcontrollerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wonderen zijn de wereld nog niet uit :wink:
S
Shana_PLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik denk dat iemand die echt aan de heroine verslaafd is, niets zal achterlaten. Die consumeert alles tot het laatste kruimeltje dat ie in de pijp heeft gelaten. Maar goed, je weet het nooit natuurlijk.
B
BADJASMANLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wat zou het motief van je vriend kunnen zijn dan ?
Ik kan me alleen voorstellen dat hij zoiets doet als
hij totaal gestoord is. Is hij van nature een sadist ?

Kerel, ik denk dat het gewoon tussen je oren zit,
je was niet helemaal nuchter op dat moment en
dan kan je jezelf ook gek maken..

Als je het zeker wilt weten moet je je
urine ff laten testen op 6-MAM. Maar dat
zou je dus wel binnen een paar dagen na
zo'n incident moeten doen.

Succes ermee!
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#20
basecoke restantje :wink:

bruin rook je niet door een pijp, coke wel .. en als je maar genoeg rookt door een pijp, komt er soms een beste berg 'restant' a.k.a. viado uit ... sommigen zeggen zelfs dat dat nog sterker is dan de coke zelf .....

stel dus dat hij flink heeft lopen basen met haar waterpijp .. ( gatver zonde van je coke maar alla :sunglasses: ) en dat zij dus later het veel heter wordende wietje of hasje op de pijp gooide en die dus flink heet maakte .... Dan zou het mij niets verbazen als er wat van die viado mee verbrandde .. en dat zij dus een flash ervaarde door die coke ,,,

die eerste hakt er altijd het méeste in .. dus dat beetje wat over was gebleven in het kopje en de gangen van die pijp zou in mijn ogen best genoeg kunnen zijn voor een ervaring als die zij beschreef ... zeker als je stoned verwacht en opeens 5 kilometer omhoog schiet .. dat heeft impact zeg maar :wink:

:wave:

edit : de geur en smaak van bruin beschrijf ik vaak als dierentuin .. net het tijgerverblijf :tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."