#1
Voedselvergiftiging kan ik eigenlijk uitsluiten, we hebben hetzelfde gegeten ....en geloof het of niet, de enige keren dat ik vers eet (en niet uit de magnetron
) is als hij hier eventjes "woont" en echt ouderwets kookt
Uiteindelijk heb ik niet overgegeven, en ook geen diarree. Ook heb ik alles behalve een gevoelige maag, heb eigenlijk nooit ergens last van.
Het gevoel van te moeten overgeven kan ik het best vergelijken met onlangs teveel 70%coke te hebben gesnoven. Maar daarbij was ik helder, zeker niet draaierig of kotsmisselijk zoals toen, kon ook maar moeilijk het "beeld" scherpstellen.
Uiteindelijk heb ik niet overgegeven, en ook geen diarree. Ook heb ik alles behalve een gevoelige maag, heb eigenlijk nooit ergens last van.
Het gevoel van te moeten overgeven kan ik het best vergelijken met onlangs teveel 70%coke te hebben gesnoven. Maar daarbij was ik helder, zeker niet draaierig of kotsmisselijk zoals toen, kon ook maar moeilijk het "beeld" scherpstellen.
