Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKan dit Heroine zijn geweest ?

Kan dit Heroine zijn geweest ?

27 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
M
MindcontrollerLid
01-01-2024, 00:00
#1
BADJASMAN zei:
Kerel, ik denk dat het gewoon tussen je oren zit,
je was niet helemaal nuchter op dat moment en
dan kan je jezelf ook gek maken..
Klik om te vergroten...

Dat zou natuurlijk ook goed kunnen.
Heel apart hoe goed je soms je eigen geest (ongemerkt) kunt beïnvloeden.
Denk bijvoorbeeld aan placebo-effecten, die zijn daar een goed voorbeeld van.
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#2
k denk eerlyk gezegd niet dat die vriend je aan de heroine wil helpen, ik denk dat de wiet gewoon slecht is gevallen doordat je door een waterpijp rookte en waarschijnlijk ook meer als normaal hebt gerookt
b
bezorgdLid
01-01-2024, 00:00
#3
Onlangs logeerde een vriend van mij hier- die misschien weer aan de heroine is.

Het was een uur of 7 sávonds, hij was aan het koken en ik zat in de woonkamer en bereidde mezelf een waterpijp voor van het restant van de nacht daarvoor (hij gaat altijd later naar "bed" soms zelfs helemaal niet, of pas smorgens vroeg) Het was maar een heel klein beetje, maar dat vond ik niet erg- waterpijp is eigenlijk niet mijn ding, gewoon jointje vind ik fijner.

Ik had net op toen het eten geserveerd werd :grin: Ik kon maar weinig binnen krijgen, was erg relaxed. Het eerste (uur denk ik) was ik nog wel "gezellig" maar had moeite me op de tv te concentreren, maakte rare opmerkingen- eigenlijk niet het gebruikelijke hoe ik normaal op weed reageer. Toen begon het beeld steeds waziger te worden. Ogen sluiten hielp niet erg- ik werd misselijk, nog niet zo erg dat ik moest overgeven, maar helemaal niet fijn !! Kort daarop ben ik naar bed gegaan omdat ik dacht dat het echt fout ging. Bed kon ik nog net halen, ben met kleren en al erop gaan liggen en kon me vrijwel niet meer bewegen, maar ook niet slapen. Dit duurde tot een uur of 2 snachts ! daarna ben ik pas opgestaan en heb me uitgekleed.

Ik heb hier nooit mee bij nagedacht, gewoon slecht gevallen dacht ik....maar door het andere topic (sexdrive voorgoed weg ?) ben ik na gaan denken.

Uit jullie ervaring...zou ik weed met Heroine hebben gerookt zonder dit te weten ????

Als ik teveel blow wordt ik slaperig- da's ook de reden dat ik het al jaren doe- ik slaap heel slecht!
M
MindcontrollerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je denkt dus dat die vriend je per ongeluk hero heeft gegeven?
Of per ongeluk wat achter heeft gelaten in de waterpijp?
Praat er eens met hem over, echte vrienden kunnen elkaar vertrouwen!
b
bezorgdLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mindcontroller zei:
Je denkt dus dat die vriend je per ongeluk hero heeft gegeven?
Of per ongeluk wat achter heeft gelaten in de waterpijp?
Praat er eens met hem over, echte vrienden kunnen elkaar vertrouwen!
Klik om te vergroten...

Dit verhaal is niet zo simpel :) dit is even een "hulp" topic om van jullie te horen of dit H heeft kunnen zijn.
b
bezorgdLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het was dezelfde weed die we al een week dagelijks rookten :) (we laten die altijd op de verwarming staan om goed te drogen)en waterpijp ben ik wel gewend, alleen prefereer ik een ouderwetse joint :grin:
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#7
heroine proef je wel..(ik heb het slechts 1 keer gedaan, dus tenzij ik was opgelicht ruikt het naar medicijnen).

Ik ben ooit ook eens hard out gegaan na tijden niet te hebben gerookt en te vochtige wiet door een waterpijp had gerookt... trillen, bleek wegtrekken, zweten, en uiteindelijk op een stadsbankje in de binnenstad gecrashed..huis haalde ik niet meer.
het kan allemaal dus..waarschijnlijk was het gewoon sterk spul en ben je, zoals je al zei gewoon geen waterpijp gewend.
M
MindcontrollerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Misschien heeft het niks met drugs te maken?
Misschien iets verkeerd gegeten (voedselvergiftiging)?


bezorgd zei:
Mindcontroller zei:
Je denkt dus dat die vriend je per ongeluk hero heeft gegeven?
Of per ongeluk wat achter heeft gelaten in de waterpijp?
Praat er eens met hem over, echte vrienden kunnen elkaar vertrouwen!
Klik om te vergroten...

Dit verhaal is niet zo simpel :) dit is even een "hulp" topic om van jullie te horen of dit H heeft kunnen zijn.
Klik om te vergroten...

Begrijp ik.
Een extra stimulans om wat dieper aan het probleem te gaan werken, lijkt me nooit overbodig :wink:

pipoxyz zei:
heroine proef je wel..(ik heb het slechts 1 keer gedaan, dus tenzij ik was opgelicht ruikt het naar medicijnen).

Ik ben ooit ook eens hard out gegaan na tijden niet te hebben gerookt en te vochtige wiet door een waterpijp had gerookt... trillen, bleek wegtrekken, zweten, en uiteindelijk op een stadsbankje in de binnenstad gecrashed..huis haalde ik niet meer.
het kan allemaal dus..waarschijnlijk was het gewoon sterk spul en ben je, zoals je al zei gewoon geen waterpijp gewend.
Klik om te vergroten...

Dit kan inderdaad ook gebeuren, maar lijkt me nu niet het geval.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."