#1
Zoals het topic al luid:
Waarom zijn jullie ermee begonnen?
Ik weet zeker dat 90% zegt:
Ik wou het een keer proberen
Waarom zijn jullie ermee begonnen?
Ik weet zeker dat 90% zegt:
Ik wou het een keer proberen

Wromtrax zei:Ik weet zeker dat 90% zegt:
Ik wou het een keer proberen
Angramar Temenos zei:Ik ga der nooit aan beginnen, fuck bruin man. Ga gewoon een lekker jointje roken, beetje trippen met paddo's, etc.
Atropa zei:Vaak weet men niet eens dat het heroine betreft.
Maar wat was je reden om een keer hero te proberen eendspeeseend zei:Ik moet je teleur stellen! Het was niet een gevoel van ''een keertje proberen''. Het is van weekend-gebruik (snuiven) binnen een half jaar / drie-kwart jaren opgebouwd tot dagelijks (roken). Dit is in een stroomversnelling geraakt doordat ik op aanraden van een maat ben gaan chinezen. Eigenlijk vond ik dit veel minder heftig (had wel meer nodig) maar op één of andere manier was het toch lekkerder. Nou ja, dit heb ik acht jaren vol gehouden.
Vroeger blowde ik ook elke dag en vond dat super-relaxed. Nu kwam dMat chinezen over op mij als nuchter stoned zijn, als je begrijpt wat ik bedoel. Voor mij was dit nóg lekkerder. 'k Ben toen ook per direct met blowen gestopt.
Gr.,
Eend
Welhallodaar zei:nou boeit mij die verslaving niet zo maar ik ben eerder geïntresseerd in hoe gevaarlijk het is het lijkt me wel leuk namenlijk ik had ook een vriend die bruin deed (ook gespoten) en njah mss wel aardigste kerel die ik ooit ontmoet heb.
Oke bedankt voor je respons. Maar was dat proberen echt de enige aanleiding of was het ook iets anders? Ik bedoel zo te lezen ben je erg anti verslavingen dus is het ''bijzonder'' dat je bruin hebt genomen.speeseend zei:Dezelfde reden waarom tienduizenden jongeren elk weekend speed, pillen en andere rotzooi gebruiken.
Je kan het net zover doortrekken totdat je honderd procent hebt; uiteindelijk is het voor iedereen, met alles, EERST PROBERENHet is bij mij meer een kruising van diverse paden geweest. Niet zozeer één reden die aan te wijzen valt. Zelf ben ik juist zwaar antie-verslaving in welke vorm ook.
Maar ik had van tevoren niet die drang, zoals bij een maat van mij, om het eens te gaan nuttigen. Het was voor handen, alles leek safe, voor het eerste half jaar (de snuiftijd) dan.
Overigens ben ik van mening dat niet elke stap in het leven te beredeneren valt. Hoe langer je zoekt, hoe verder je van de waarheid komt.
Gr.,
Eend
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."