#1
Bedankt dat je me uitdaagd om over een maand verslag te doen. Ik zal het doen.[/quote]
Ik kijk er naar uit !
Ik kijk er naar uit !
als ge een beetje zelfrespect hebt gebruikt ge geen heroFrisko zei:idd maar ik denk niet dat dat voor heroine geldt...schranziewanzie zei:houden zo
zijn er genoeg hier hoor die maar zelden iets pakken
op die manier blijft het ook fijn
nu deze tijd vind ik da je gelijk hebt,maar hoe zat het met vroeger,toen de mensen heroine nog gewoon dope noemde...en het hoe/wat en waarom dat de topicstarter begonnen is...hoe oud is topicstarter eigenlijk???schranziewanzie zei:als ge een beetje zelfrespect hebt gebruikt ge geen heroFrisko zei:idd maar ik denk niet dat dat voor heroine geldt...schranziewanzie zei:houden zo
zijn er genoeg hier hoor die maar zelden iets pakken
op die manier blijft het ook fijn
vind ik toch eerlijk gezegd
Het is knap dat je zoveel kan foliën/basen

heroaddict001 zei:Ik snuif altijd veel liever hoor, en coke blijft in mijn neus hangen heroïne niet.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."