Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbescheiden gebruik

bescheiden gebruik

23 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is knap dat je zoveel kan foliën/basen
Klik om te vergroten...

misschien moet je wat latere topics gaan lezen van fuller, dan zie je dat hoe slim het ook leek wat hij deed, hij toch over die onzichtbare grens heen is gegaan en dus gewoon een heroine verslaafde is geworden net als de rest van de mensen die regelmatig heroine gebruiken ....
voor de niet-verslaafde en met drugs onbekende medelander een verstopte junk dus in feite, heel grof gezegd ...

slim opiatengebruik bestaat niet! Je kunt hooguit jezelf kort of lang in de maling nemen :wink:

maar om op je vraag trug te komen ... toen ik het wel eens snoof ( doe mij maar een folietje, maar ja als je ziek bent en je loopt op straat is ff nakken sneller en makkelijker) merkte ik alleen maar dat er de hele dag bruine bagger in mn neus zat die nergens heen wilde. Ging er dus absoluut niet beter van ruiken.

:wave:
h
heroaddict001Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik snuif altijd veel liever hoor, en coke blijft in mijn neus hangen heroïne niet.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#3
heroaddict001 zei:
Ik snuif altijd veel liever hoor, en coke blijft in mijn neus hangen heroïne niet.
Klik om te vergroten...

:confused:
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Helaas herken ik heel veel in dit verhaal, gedeeltelijk dan,

Zo begint het hé af en toe gebruiken,ik deed dan 2 of 3 dagen roken de rest van de week niet, om maar geen gewenning te krijgen, maar dat is ook je zelf voor de gek houden, oftewel de bruin , het zal er steeds meer in meer insluipen, dat is het geniepige van bruin, waarom rook je het? het verdooft lekker hé, warm gevoel, de hele wereld kan je ook en tegelijk ook bestolen worden. naar mijn idee zit er een onderliggende gedachte onder je gebruik, die je probeert te sederen of verbloemen, oftwel waar je niet mee omkan gaan, zolang je dit niet weet of mee weet omtegaan hoe ga ja nog een lange lange weg tegemoet, en vroeg of laat komt vrouw lief erachter en die gaat zich goed bedonderd voelen, met alle gevolgen van dien, en zo kom je steeds verder in een diepere spiraal terrecht,
mischien niet wat je wil horen maar bine there done that!
Ik hoop van ganse harte dat je op tijd aan de bel trekt, en inziet dat je dit niet alleen aan kan, en steun nodigt hebt!
succes

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."