#1
Het is knap dat je zoveel kan foliën/basen
misschien moet je wat latere topics gaan lezen van fuller, dan zie je dat hoe slim het ook leek wat hij deed, hij toch over die onzichtbare grens heen is gegaan en dus gewoon een heroine verslaafde is geworden net als de rest van de mensen die regelmatig heroine gebruiken ....
voor de niet-verslaafde en met drugs onbekende medelander een verstopte junk dus in feite, heel grof gezegd ...
slim opiatengebruik bestaat niet! Je kunt hooguit jezelf kort of lang in de maling nemen
maar om op je vraag trug te komen ... toen ik het wel eens snoof ( doe mij maar een folietje, maar ja als je ziek bent en je loopt op straat is ff nakken sneller en makkelijker) merkte ik alleen maar dat er de hele dag bruine bagger in mn neus zat die nergens heen wilde. Ging er dus absoluut niet beter van ruiken.
