Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBuprenorfine ipv methadon om aftekicken?

Buprenorfine ipv methadon om aftekicken?

33 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#1
indeed Mister!
S
SAMBALBIJLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou fijn dat ik via via toch nog een antwoord krijg op mn vraag. Bedankt topicstarter. Fijn dat je schrijfstijl hun bevalt.Dit is alles wat ik wilde weten stelletje idioten (srry maar ik ben behoorlijk pissed off zie topic 'vervanging') ik ga t zeker proberen als ik het van de arts voorgeschreven krijg. Als ik de bruin dan nog gebruik dan. (dit is waarschijnlijk). Ik ga het in ieder geval ook in andere dingen zoeken dan alleen in smack.

Groet, (sambal)Bij :wave:
Y
YoroLid
01-01-2024, 00:00
#3
SAMBALBIJ zei:
Nou fijn dat ik via via toch nog een antwoord krijg op mn vraag. Bedankt topicstarter.
Klik om te vergroten...

ik heb ff vlug wat teruggezocht:
Dit was de eerste zin van jouw eerste topic (op naam van sambalbij)
Datum: 8 mei.

SAMBALBIJ zei:
Beste mensen,
De afgelopen tijd heb ik wel eens een hele nacht gelezen op dit forum.
Klik om te vergroten...

Dan maak je mij dus niet wijs dat je na al dat lezen alle topics die jouw vraag naar eigen zeggen beantwoorden dus over het hoofd hebt gezien!
Als je antwoorden zoekt over een bepaald onderwerp zijn dat juist de topics die je leest.

Als je meekijkt naar boven zie je dat de laatste reactie van de Eend er al op 2 maart te lezen was....

Hoe meer je spreekt, hoe meer ik het zeker weet, en alle twijfelaars onder jullie zouden nu toch ook langzaam maar zeker door deze zielige vertoning heen moeten kunnen prikken.

i rest my case.
S
SAMBALBIJLid
01-01-2024, 00:00
#4
Yoro zei:
SAMBALBIJ zei:
Nou fijn dat ik via via toch nog een antwoord krijg op mn vraag. Bedankt topicstarter.
Klik om te vergroten...

ik heb ff vlug wat teruggezocht:
Dit was de eerste zin van jouw eerste topic (op naam van sambalbij)
Datum: 8 mei.

SAMBALBIJ zei:
Beste mensen,
De afgelopen tijd heb ik wel eens een hele nacht gelezen op dit forum.
Klik om te vergroten...

Dan maak je mij dus niet wijs dat je na al dat lezen alle topics die jouw vraag naar eigen zeggen beantwoorden dus over het hoofd hebt gezien!
Als je antwoorden zoekt over een bepaald onderwerp zijn dat juist de topics die je leest.

Als je meekijkt naar boven zie je dat de laatste reactie van de Eend er al op 2 maart te lezen was....

Hoe meer je spreekt, hoe meer ik het zeker weet, en alle twijfelaars onder jullie zouden nu toch ook langzaam maar zeker door deze zielige vertoning heen moeten kunnen prikken.

i rest my case.
Klik om te vergroten...


ten eerste ik hoef mezelf niet uit te leggen maar dat zal ik toch ff doen: Ik heb nooit beweerd alle topics gelezen te hebben ik gebruik bruin nog niet erg lang en had tot dusver nooit gehoord van buprenorfine ik kan dat nog geeneens uitspreken tot +- 2 weken terug nooit gehoord van subutex en zn verwanten. Ik zit dus nog niet lang met die vraag en afkicken was nog niet aan de orde omdat ik in het begin hooguit 2 keer per week zeer weinig gebruikte.
Ten 2e: ik ben dat spervuur van beschuldigingen (aan het verkeerde adres) echt zat.
Zoals de oplettende gebruiker van dit forum al zeide was een normaal mens al lang opgehouden met vragen te stellen maar ik probeerde liever te bewijzen dat jullie de verkeerde voor jullie hebben. Ikheb er bijna een dagtaak aan om erop in te gaan NIET MEER DUS. Ik begrijp dat jullie me toch niet geloven. Om toch het laatste woord te hebben : JULLIE ZITTEN VERKKEERD IK BEN M NIET HAD OOK NOOIT VAN M GEHOORD

Zoals ik al zei had ik eigenlijk nog meer vragen maar op deze manier? LAAT MAAR ZITTEN stuur me geen mails meer :angry: :smilingimp: :angry: :smilingimp: :angry: :smilingimp: :smilingimp:
GROET SAMBALBIJ
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#5
SAMBALBIJ zei:
...Zoals de oplettende gebruiker van dit forum al zeide was een normaal mens al lang opgehouden met vragen te stellen maar ik probeerde liever te bewijzen dat jullie de verkeerde voor jullie hebben. Ikheb er bijna een dagtaak aan om erop in te gaan NIET MEER DUS. Ik begrijp dat jullie me toch niet geloven. Om toch het laatste woord te hebben : JULLIE ZITTEN VERKKEERD IK BEN M NIET HAD OOK NOOIT VAN M GEHOORD

Zoals ik al zei had ik eigenlijk nog meer vragen maar op deze manier? LAAT MAAR ZITTEN stuur me geen mails meer :angry: :smilingimp: :angry: :smilingimp: :angry: :smilingimp: :smilingimp:
GROET SAMBALBIJ
Klik om te vergroten...

Ja simpele, jij bent dus niet normaal, dus verdacht, dus die Timo Drollendoos. Totdat jij ons het tegendeel kan bewijzen.
Y
YoroLid
01-01-2024, 00:00
#6
someone with exceptional insight has been cleaning up the forum :wink:
He has taken the garbage to the trashcan...
Thanks, het zal vanzelf weer vervuild worden vrees ik, maar ja.
Het houd je aan het werk, en van de straat :wink:
A
AkA_1Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ik kan eigenlijk wel lachen om die jongen :)

:wave:
S
SAMBALBIJLid
01-01-2024, 00:00
#8
speeseend zei:
SAMBALBIJ zei:
...Zoals de oplettende gebruiker van dit forum al zeide was een normaal mens al lang opgehouden met vragen te stellen maar ik probeerde liever te bewijzen dat jullie de verkeerde voor jullie hebben. Ikheb er bijna een dagtaak aan om erop in te gaan NIET MEER DUS. Ik begrijp dat jullie me toch niet geloven. Om toch het laatste woord te hebben : JULLIE ZITTEN VERKKEERD IK BEN M NIET HAD OOK NOOIT VAN M GEHOORD

Zoals ik al zei had ik eigenlijk nog meer vragen maar op deze manier? LAAT MAAR ZITTEN stuur me geen mails meer :angry: :smilingimp: :angry: :smilingimp: :angry: :smilingimp: :smilingimp:
GROET SAMBALBIJ
Klik om te vergroten...

Ja simpele, jij bent dus niet normaal, dus verdacht, dus die Timo Drollendoos. Totdat jij ons het tegendeel kan bewijzen.
Klik om te vergroten...
HOE dan
S
SAMBALBIJLid
01-01-2024, 00:00
#9
AkA_1 zei:
ik kan eigenlijk wel lachen om die jongen :)

:wave:
Klik om te vergroten...

iK VIND HET TOT DUSVER NIET ZO GRAPPIG

gROET SAMBALBIJ (DUS NIET DIE ANDERE GAST)
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Lieve jongetjes, ik moet wel heel erg om jullie lachen, werkt gewoon therapeutisch nu voor mij :grin:

Waarom spreken jullie niet wat af en doen een wedstrijdje wie het langst of verst kan plassen, of wie de grootste leuter heeft (houd me dán op de hoogte :) ) ; misschien de enige manier om deze zinloze (lees: typisch jongetjes-achtige) discussie te stoppen.
Maar ja, het is een forum, dat is waar. Ook voor jongetjes die allemaal haantje de voorste willen zijn... :grin:

Hoihoi! :wink:
A
AkA_1Lid
01-01-2024, 00:00
#11
misschien moet jij niet zo paranoia worden van elke vreemde naam r@r@ :wink: met veel anderen btw ...

aka_1 ben ik echt gewoon zelf hoor :)
ArieKanArie dus ...

ik ga nog 1 keer inloggen onder arie hiero en dan wil ik van dat gezeik afzijn .. ( ik heb mn redenen om andere inlogs te gebruiken .. ik wil gewoon zien of ik hier bij mn vriendinnetje anders reageer dan als ik thuis ben, zo simpel is het. )

het is mijn recht om een andere naam te nemen als ik dat wil en ik heb gewoon geen vertrouwen in de admins hiero voor een renaming, dus heb ik het zo gedaan :)

mod E I .. zou jij deze ongevoelige vogelhaters alsjeblieft willen zeggen dat ariekanarie en aka 1 allebei dezelfde twee ip's gebruiken.. waarvan 1 ip deze is :)

:wave:
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#12
pffff waar maak ik me eigenlijk druk om ..

ik ben ook aka 1 en het boeit me eigenlijk geen flikker wie me wel of niet gelooft ...

als je uit de schrijfstijl niet op kan maken dat ik niet junkieschnitzel ben, boeien dan. de reden waarom ik wel of niet onder aka post is gegeven in het bericht hierboven dus have fun ermee

en jongetje? gister zei iemand u tegen me en trust me it hurts :) dus das een compliment voor me

:wave:
AkA ( en nee ik heet geeneens arie )
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#13
ArieKanariE zei:
...AkA ( en nee ik heet geeneens arie )
Klik om te vergroten...

Okay pikkie :wink:
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ok, kuikentje! :wink:

:wave:
S
SaroriLid
01-01-2024, 00:00
#15
Uit de schrijfstijl had ik je al herkend hoor AKA_1.
Mij hoef je niet te overtuigen...ik ben al om :)
A
AkA_1Lid
01-01-2024, 00:00
#16
:grin:
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#17
haha, jezus over offtopic gesproken xD
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja, hoe gaat het met SAMBALBIJ??
Y
YoroLid
01-01-2024, 00:00
#19
Als ik het zo teruglees is het inderdaad aardig off topic uitgedraaid :grin:

Met vriendelijke groet, Sambalbij bye bye. :tearsofjoy:

Als er nog serieus op het topic ingegaan wil worden is het misschien beter een nieuw topic aan te maken. Gaat anders aardig verwarrend worden voor de meeste. :confused:
A
AkA_1Lid
01-01-2024, 00:00
#20
als je in de indoctrinatie gelooft die de kerken je over jezus wijs willen maken, dan bestaat er geen off topic eigenlijk :) als jezus ontopic had gweest had die arme man nooit aan het kruis gekomen tenslotte ...

sterker nog .. hij hangt bij menig huishouden nog steeds te lijden aan zn kruis ... je zou toch zeggen dat je je redder iets anders toewenst dan met zn kop aan zn kruis genageld te zijn :sunglasses:
lijkt me toch rot zo'n doornenkrans in je kruis :tearsofjoy:

:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."