#1
indeed Mister!

SAMBALBIJ zei:Nou fijn dat ik via via toch nog een antwoord krijg op mn vraag. Bedankt topicstarter.
SAMBALBIJ zei:Beste mensen,
De afgelopen tijd heb ik wel eens een hele nacht gelezen op dit forum.
Yoro zei:SAMBALBIJ zei:Nou fijn dat ik via via toch nog een antwoord krijg op mn vraag. Bedankt topicstarter.
ik heb ff vlug wat teruggezocht:
Dit was de eerste zin van jouw eerste topic (op naam van sambalbij)
Datum: 8 mei.
SAMBALBIJ zei:Beste mensen,
De afgelopen tijd heb ik wel eens een hele nacht gelezen op dit forum.
Dan maak je mij dus niet wijs dat je na al dat lezen alle topics die jouw vraag naar eigen zeggen beantwoorden dus over het hoofd hebt gezien!
Als je antwoorden zoekt over een bepaald onderwerp zijn dat juist de topics die je leest.
Als je meekijkt naar boven zie je dat de laatste reactie van de Eend er al op 2 maart te lezen was....
Hoe meer je spreekt, hoe meer ik het zeker weet, en alle twijfelaars onder jullie zouden nu toch ook langzaam maar zeker door deze zielige vertoning heen moeten kunnen prikken.
i rest my case.
SAMBALBIJ zei:...Zoals de oplettende gebruiker van dit forum al zeide was een normaal mens al lang opgehouden met vragen te stellen maar ik probeerde liever te bewijzen dat jullie de verkeerde voor jullie hebben. Ikheb er bijna een dagtaak aan om erop in te gaan NIET MEER DUS. Ik begrijp dat jullie me toch niet geloven. Om toch het laatste woord te hebben : JULLIE ZITTEN VERKKEERD IK BEN M NIET HAD OOK NOOIT VAN M GEHOORD
Zoals ik al zei had ik eigenlijk nog meer vragen maar op deze manier? LAAT MAAR ZITTEN stuur me geen mails meer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GROET SAMBALBIJ

HOE danspeeseend zei:SAMBALBIJ zei:...Zoals de oplettende gebruiker van dit forum al zeide was een normaal mens al lang opgehouden met vragen te stellen maar ik probeerde liever te bewijzen dat jullie de verkeerde voor jullie hebben. Ikheb er bijna een dagtaak aan om erop in te gaan NIET MEER DUS. Ik begrijp dat jullie me toch niet geloven. Om toch het laatste woord te hebben : JULLIE ZITTEN VERKKEERD IK BEN M NIET HAD OOK NOOIT VAN M GEHOORD
Zoals ik al zei had ik eigenlijk nog meer vragen maar op deze manier? LAAT MAAR ZITTEN stuur me geen mails meer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GROET SAMBALBIJ
Ja simpele, jij bent dus niet normaal, dus verdacht, dus die Timo Drollendoos. Totdat jij ons het tegendeel kan bewijzen.
AkA_1 zei:ik kan eigenlijk wel lachen om die jongen![]()
![]()



"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."