Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hey hallo allemaal ,is een beetje verwarrend hier wand waar gaat het nou eigenlijk om ? ben zelf 23 jaar aan de bruin geweest !! ben nu 2 en een half jaar clean ,op de methadon na dan !! en geloof me , je komd er zo maar niet van af ik heb in deze tijd de tabletten achter wegen gelaten , drinken doe ik zo wie zo niet een groot voordeel geloof me nou maar .alleen ja buprenofine , eerder nooit van gehoord . is het dan echt zo veel beter en makelijker dan om hier mee je problemen op te lossen of ga je dan ook weer op je bek als je daar eenmaal van af bent ?? echt kongcrete dingen zie ik ook hier niet eelijk gezecht . en die , iboga dan wel , ibogaine . hoe kan je zeker zijn dat je daar dan goed aan doet ?? , vind het allemaal tog een beetje onduidelijk !! heb een afspraak met de arts gemaakt , maar weet uit ervaring dat alles wat eindicht op iene of het nou cook is herione of morfine ,NEE je krijgt het gewoon niet . zelf gaan expirimenteren kan ik jullie ten zeerste afraden , wand daar door ben ik zo n beetje al mijn vrienden kwijd geraakt , ze hebben het niet overleefd . zelf hoop ik dan ook niet de zelfde fout te maken . alleen die methadon is ook echt rotzooi ben er nou dus 2 en een half jaar aan maar nee dit brengt het ook niet merk dat ik erg onstabiel ben , en vaak tog echt nog moet vechten om niet naar de dealer te gaan !! erg moeilijk allemaal , heefd er iemand dan echt al eerder met deze middellen sucses gehad en is er echt van af ??, daar zouden we tog echt meer aan hebben denk ik dan , en sorry dat ik het tog ff kwijd moet maar welke naam je gebruikt enz doet er tog niet toe kom op zeg , elkaar proberen te helpen daar hebben we veel meer aan . de grts en heel veel sucses voor allemaal !!!! eaglefedder uit limboland . Cheers![/quote] pencil zei: Hallo allemaal! Daar ben ik weer eens... We zijn nu een aantal weken verder en zijn eigenlijk nog geen haar verder gekomen. Een aantal pogingen gedaan om te stoppen, maar nog geen succes. De lichamelijke pijn is gewoon te groot om doorheen te gaan voor haar. Nu wordt het dus tijd voor een andere aanpak. Ik heb me een beetje in gelezen over methadon en daar wordt ik nou niet echt vrolijk van. Maar ik lees ook af en toe iets over Buprenorfine. Maar ik kan er nog niet helemaal wijs uit worden hoe dat nou concreet zit. Is het inderdaad beter dan Methadon om mee af te kicken? Hoe zit het met de overstap van bruin naar Buprenofine? En hoe lang duurt zon afbouw periode dan gemiddeld? Ik ga graag goed geinformeerd naar de arts of zorgverlener, voordat ze inderdaad met Methadon aankomen terwijl er misschien iets beters is. Mijn excuses voor alle vragen, maar ik heb het idee dat ik hier beter kan worden geinformeerd dan bij de arts. Alvast heel erg bedankt! Klik om te vergroten..."
"hallo luitjes ,hier nog ff een reaktie terug van eagle !! ik kom uit het zuiden van het land geleen ja zo als jullie dus al weten 22 jaar verslaafd ,nu dan 2 en een half jaar aan de meet !! en heb wel afgebouwd maar mijn ervaring is dan tog als je bij de 20 ml gram in de buurd komd het erg zwaar word en je gewoon weer zin krijgt om hero te scoren . vandaar dat ik dus ben gaan zoeken naar alternatieven metoden omer van af te komen , ik heb er met mijn huisarts over gesproken en zij heefd me door verwezen naar de arts van het cad ,!! daar zijn ze wel bezig met het nieuwe middel , beprenorfine . en ze zijn er aan het werken om het betaald te krijgen door het ziekenfonds .maar ok daar zijn we nog niet . waar het mij om gaat is tog om zo goed en zo kwaad als het gaat van die methadon af te komen ,het is gewoon erg zwaar .en als je het al red dan heb je helemaal geen garantie dat je er dan ook bend .wand je blijfd denk ik de rest van je leven een zwak houden voor !!! maar je moet er zelf voledig achter staan om niet meer te willen gebruiken , dat je van die meet nog veel zieker word dan de heroine dat mag duidelijk wezen .maar wat kan je dan doen om je er tegen te beschermen . zeker als je niet helemaal sterk in je schoenen staat , ik heb een aantal operaties gehad doordat ik mijn benen verbrijzeld heb gehad , om daar dan alle ijzer ja shirurgies staal enz weer er uit te laten halen was geen pretje nee . daar door ben ik met de methadon begonnen .wand eerdfer heb ik me daar altijd ver van gehouden omdat je wel een beetje hoord dat het rotzooi is enz ,dus ja dan wil je het liever niet ,maar ok dan komd er een tijd dat je dus niet anders kan en je het tog maar gaat nemen inderdaat omdat ik toen geen keus had naatuurlijk ,maar dan nu er van aaf komen is niet zo eenvoudig als je je meschien voor steld ,vandaar dan ook dat ik nu aan het zoeken ben naar alternatieven om tog weg te komen van die meet , hoop dan ook een betere weg te vinden dat je best wel ziek zal worden ja daar kan ik me wel wat bij voorstellen maar in hoe verre heefd het zin om er aan te beginnen ?? en het heefd dus voor iedereen een anderee uitwerking ?? ik weet het dus nig steedsniet of je er dan goed aan doet om van het ene naar het andere over te stappen ,een beetje moeilijk allemaal om eerlijk te wezen maar ok inderdaat heb ik me wat tijd moeten nemen om het een en ander door te lezen ,maar echt concreeete belevenissen zijn er niet ,ja steeds weer verschilende verhalen ,dat je er wel goed aan doet ,maar dan tog ook weer niet dus voor ieder heefd het een anderre uitwerking geloof ik ?? hoop dat we er tog van af kunnen komen he wens ieder heel veel sukses en sterkte natuurlijk met zijn of haar weg om van de verdovende midellen af te komen en gewoon weeer een normaal leven kunnen leven mens waardig en zonder drucks . van begin af aan was het wenselijk geweest als er veel meer aan voor lichting gedaan zou zijn was er 20 jaar terug niet !! jammer genoeg ,maar ok dank jullie wel voor jullie aandacht en hulp door middel van elkaars ervaringen te leren wat je nog niet wist of weet dank je wel e we horen elkaar nog wel doeii doeiiii eagle !!!!"