ik vind je bericht een beetje onduidelijk eagle, maar zal proberen erop te reageren.
ik heb ook weinig geloof in die ibo zooi en al helemaal als je zoiets zou gaan nemen zonder begeleiding van iemand die weet wattie doet. Het blijft natuurlijk een zeer sterke psychedelic, dus er kan nog flink wat mis gaan. De theorie erachter lijkt me niet eens erg onlogisch, maar of het in de prakijk zo werkt? ik betwijfel het ten zeerste eigenlijk. Zeker gezien het feit dat je mentaal al niet altijd de sterkste bent, anders zou je niet zomaar aan de heroine gaan en iets wat zware psychedelica nu eenmaal vereisen is een redelijk stabiele mentaal-emotionele basis.
verder lijkt het me dat er hier in het opiatensubforum nogal enorm veel is geschreven over buprenorfine en naltrexon en methadon en weet ik het wat allemaal inmiddels en dat de mensen hiero elkaar juist zeer goed bijstaan met hun gezamelijke ervaringen, dus ik zou gewoon eventjes alle topics goed of beter doorlezen dan dat je gedaan hebt hier eagle
![:)]()
Want er staat echt heel veel zeer duidelijke informatie over zowat alles wat met heroine en afkicken en de bijbehorende middelen hier op het forum, het staat alleen in de verschillende topics in dit subforum. Gewoon even goed zoeken ( zoekfunctie van de site) en bv de afkick verhalen van r@r@ en yoro lezen, duidelijker info dan dat kom je volgens mij zelden tegen.
bij wat voor arts heb je je afspraak gemaakt dan eigenlijk, want voor zover ik weet zijn de enige artsen die bupe voorschrijven, verslavingsartsen en zelfs dan nog maar een paar, bupe is nog niet zo bekend als methadon dat is.
En gelukkig maar dat de meeste artsen niet zo maar van alles voorschrijven he
![:wink:]()
.. zou wat zijn als ze voor ieder wissewasje maar opiaten of andere zware middelen voorschrijven
het zou te zot voor woorden zijn om iemand die een heroineverslaving heeft, morfine voor te schrijven als dat niet noodzakelijk zou zijn door bv pijnklachten of operaties... verder zou ik geen idee hebben waarom een arts coke zou voorschrijven aan iemand.
En waarom is die afspraak eigenlijk? om te kijken of er een ander vervangend middel is, in plaats van meet? Wat dat betreft is meet eigenlijk een klasse apart ( das niet noodzakelijk positief ) die andere middelen werken dus ook heel anders en hebben andere effecten ( oa het trekremmende effect, wat methadon in feite amper of niet heeft.
hEt is niet zoals methadon het algemeen bekende middel om voor te schrijven bij een verslaving aan heroine. Van wat ik hier heb gelezen is het misschien wel een beetje die kant aan het opgaan, want methadon is overduidelijk niet het beste middel bij een opiaten verslaving. Of bupe dat wel is. moet nog blijken op de lange termijn natuurlijk, maar vooralsnog lijkt het er zeker op dat de toekomst meer richting bupe en naltrexon opgaat dan dat men bij methadon blijft
Hoeveel methadon gebruik je eigenlijk eagle en ben je daarmee aan het afbouwen?
Bupe is pas te gebruiken als je meet inname erg laag ligt en dan nog na een paar dagen niet nemen, dus je weet zelf wel hoe je je dan gaat voelen denk ik
waaraan zijn al jouw vrienden dan overleden door het experimenteren eigenlijk ? HEt enige waar k iemand dood aan kan zien gaan die aan de heroine zit, s door bij te blijven gebruiken bij methadon en zo een keer een overdosis te nemen. Of door middeltjes te nemen die het gevoel van heroine dempen en zo dus ook aan een od te komen..
Verder kan ik zo weinig verzinnen over dat onderwerp duis daar ben ik eigenlijk wel erg beneiwud naar eagle
