ik 'ken' uit elke gebruikersgroep (van rijke kakker tot ranzige straatjunk) waarover je hier las wel een paar mensen en de verwijten in dit topic zijn, alhoewel ze best bekend zijn en regelmatig door me gehoord werden, toch wel heel erg ver gezocht en opgedreven. Want het gros van de gebruikers gebruikt gewoon .. niets meer en niets minder. al die ingewikkelde beredeneringen die erbij worden gehaald .. zie je het voor je ... alsof jantje junk dat wat kan schelen ... het boeit ze voor geen meter wat een ander gebruikt, zo lang ze maar hun eigen gebruik zeker kunnen stellen. het boeit pas wat een ander wel of niet heeft, als je zelf niets hebt .... en dus natuurlijk is het zonde als een ander zn zooi zit te vernaggelen, maar als je zelf genoeg hebt zal het je geen hol schelen.... Maar als je zelf niet genoeg hebt en je ziet een ander die zooi verspillen alsof het zandkorreltjes zijn, sjah dan willen veel mensen nog wel eens hun slechtste zelf laten zien
![:wink:]()
met alle gevolgen van dien
Excessen als in dit topic zijn niet vaak voorkomend. Maar alhoewel het de absolute excessen zijn, is het honderd procent zeker dat het inderdaad wel eens zo voorkomt ... wat je in dit topic leest over de verschillende soorten gebruikers en hun onderlinge verschillen is dus ietwat vergezocht, maar zeker geen leugen
ik ken 'levende lijken', die toevallig alleen maar basecoke gebruiken, maar tegelijkertijd toch volop tegen bruingebruikers zijn, vanwege de lichamelijke verslavingsellende van bruin. maar o wee als ze een keer geen base kunnen roken als ze dat wel willen .... dan zie je toch dat geestelijke verslaving net zo goor kan zijn als lichamelijke verslaving. En andersom zie ik precies hetzelfde natuurlijk. allemaal dopey's met dezelfde vage verwijten en 'beterweetsels' ..
allemaal ego van een mens dat een zelfbeeld van nix heeft en door een ander wat te verwijten nog een beetje hoop in zichzelf probeert op te bouwen.. ook al doe je zelf net zo dom, je voelt je beter als in jouw ogen die ander toch nog wat dommere dingen doet en dus zal je ze zo duidelijk mogelijk proberen aan te wijzen ... In feite gewoon een geval van de pot die de ketel verwijt dat ze zwart ziet natuurlijk, want of je nou troep gebruikt die je vernaggeld of troep die je verneukt ... het is gewoon niet zo heel er goed voor je zeg maar
ik had eigenlijk nog veel meer willen zeggen, maar dat ben ik alweer vergeten geloof ik ach ja
