#1
Hallo ben een tijdje niet geweest gaat op zich erg goed
gebruik nog steeds niet sins 5mei 2008. Ik merk alleen dat ik het weer erg makelijk begin te zien, eerst had ik echt een afkeer gekregen van de dope en coke, nu is me gevoel erover anders en vind dat toch wel eng, het is niet dat ik wil gebruiken maar toch een gevoel van binnen.
Ik heb eigenlijk nooit echt gesnoven alleen pijp maar vorige week een feesie gehad en daar wat gesnoven moest direct kotsen en was er snel klaar mee, maar sins dien heb ik een vervelend gevoel in me, bijvoorbeeld als ik een shaggie heb gerookt voel het alsof me coke net is uitgewerkt zo'n gevoel terwijl ik een WEEK geleden heb gebruikt.
Ik zal zeker niet meer snuifen is me niet bevallen, maar ben bang dat me gevoel me weer trikert, ik weet namelijk dat als ik een cineesje neem me dat gevoel weg is daarom ben ik daar wel bang voor. hebben jullie tips (behalve dat ik niet moest snuifen) groetjes
Ik heb eigenlijk nooit echt gesnoven alleen pijp maar vorige week een feesie gehad en daar wat gesnoven moest direct kotsen en was er snel klaar mee, maar sins dien heb ik een vervelend gevoel in me, bijvoorbeeld als ik een shaggie heb gerookt voel het alsof me coke net is uitgewerkt zo'n gevoel terwijl ik een WEEK geleden heb gebruikt.
Ik zal zeker niet meer snuifen is me niet bevallen, maar ben bang dat me gevoel me weer trikert, ik weet namelijk dat als ik een cineesje neem me dat gevoel weg is daarom ben ik daar wel bang voor. hebben jullie tips (behalve dat ik niet moest snuifen) groetjes
