#1
oxycontin ...
gewoon morfine in een pilletje dus

gewoon morfine in een pilletje dus


Oxycontin is geen morfine.Aricanary zei:oxycontin ...
gewoon morfine in een pilletje dus![]()
![]()
Roseta Stoned zei:Oxycontin is geen morfine.Aricanary zei:oxycontin ...
gewoon morfine in een pilletje dus![]()
![]()
Reiziger888 zei:Als alternatief voor methadon is er bv. buprenorfine en ook oxynorm.
Zelf gaan dokteren is niet verstandig
Je kunt het beste je verslavingsarts vragen, of contact opnemen met de stichting Miroya in Amersfoort voor afkick onder narcose en buprenorfinetrajecten.
succes en LIEFDE IS DE BESTE KUUR....![]()
Flameon zei:Symeron geen oplossing? Krijg je niet zo gauw maar lijkt beter te zijn dan methadon drank
Technisch gezien is het een opioide, maar goed, die termen worden ook vaak door elkaar gebruikt.r@r@ zei:Roseta Stoned zei:Oxycontin is geen morfine.Aricanary zei:oxycontin ...
gewoon morfine in een pilletje dus![]()
![]()
Maar wel een opiaat; zie bijv. http://www.efarma.nl:
1. Wat doet Oxycontin en waarbij wordt het gebruikt?
Oxycodon behoort tot de groep geneesmiddelen die morfineachtige pijnstillers of opiaten worden genoemd. Het heeft een sterke pijnstillende werking.
Artsen schrijven het voor bij pijn.
Het kan gebruikt worden als vervanger van opiaten, zoals Methadon, maar het kan ook gebruikt worden bij de afbouw ervan.![]()

hoi ik ben al 26jaar verslaafd aan de methadon zodanig dat ik nu 200mg das 100cc of 100ml stop ermee je komt er nooit meer vanaf ik hou het wel bij mijn blowtje en de benzo,s ik zie hier ook dat de mebseb zo weinig ervaring hebben ik heb bij elkaar 7jaar vastgezeten niet trots op maar dat zegt togwat over die teringzooi ik slik nogsteeds meet en 100mgvalium perdag en 3 flunitrazepametjes en ik voel me weer normaal.maar kijk uit zit je niet kang aan de meet stop want afkicken van meet duurd 10keer zolang.een goede raadik doe mijn best zei:waarom koop je bij,als je je arts vraagd kun je toch wel meer krijgen,ik bedoel,bij mij werkt dat wel zo,..ik gebruik 20-jaar,waarvan nu ongeveer 10-jaar meth.,ik zit op 40-mil per dag,maar als ik meer wil,vraag ik dat,en krijg dat ook wel,..ik woon in het oosten,weet niet waar jij woont,..of heb je daar de boel al verknald om meer te kunnen krijgen,..sorry voor deze opmerking,maar ik weet dat als ze je daar zien als een-probleem-het moeilijker wordt,maar een antwoord op je vraag verder heb ik niet,kopen kost ook geld,beter dat geld in je zak steken,..maar veel sucses verder,hoop dat iemand iets voor jouw weet,..groet van f.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."