#1
Om met bruin en metha te stoppen gebruik ik nu suboxone en dat bevalt goed.
Metha heeft me altijd tegengestaan en daarom gebruikte ik liever alleen bruin om vandaaruit over te stappen op suboxone
Ik heb 34 jaar gebruikt en heb nu vanaf september 2009 een onderhoudsdosis suboxone
In de laatste paar maanden van 2009 heb ik af en toe een beetje bruin gebruikt, maar vanaf de kerstdagen tot nu helemaal niets meer en de suboxone heb ik pijnloos afgebouwd van 3x8=24 mg per dag naar 4x2=8mg per dag
Zelf verwacht ik dat ik in juni dit jaar ook geen suboxone meer nodig heb.(blijf langzaam afbouwen)
Ben zelf ook via het miroya traject bij temgesik en suboxone uitgekomen omdat ik problemen had met de naltrexon(nalorex) ik sliep nog maar 2-3 uur per dag en dat trok ik op een gegeven moment niet meer.
Maar goed ,een alternatief voor methadon en het gebruiken op zich is voor mij de suboxone
groetjes ron
Metha heeft me altijd tegengestaan en daarom gebruikte ik liever alleen bruin om vandaaruit over te stappen op suboxone
Ik heb 34 jaar gebruikt en heb nu vanaf september 2009 een onderhoudsdosis suboxone
In de laatste paar maanden van 2009 heb ik af en toe een beetje bruin gebruikt, maar vanaf de kerstdagen tot nu helemaal niets meer en de suboxone heb ik pijnloos afgebouwd van 3x8=24 mg per dag naar 4x2=8mg per dag
Zelf verwacht ik dat ik in juni dit jaar ook geen suboxone meer nodig heb.(blijf langzaam afbouwen)
Ben zelf ook via het miroya traject bij temgesik en suboxone uitgekomen omdat ik problemen had met de naltrexon(nalorex) ik sliep nog maar 2-3 uur per dag en dat trok ik op een gegeven moment niet meer.
Maar goed ,een alternatief voor methadon en het gebruiken op zich is voor mij de suboxone
groetjes ron
