bijkopen terwijl je al een dagelijkse dosis krijgt via bouman of wat dan ook? grinnik, das inderdaad nou niet een van de slimste dingen die je kan doen, kan me nog eerder voorstellen dat je bruin bijkoopt en zo niet meer genoeg hebt aan je standaard dosis meet, dan dat je meet bij neemt en dáárdoor niet meer genoeg hebt aan je standaarddosis. maar goed maakt ook niet uit in feite
![:)]()
ieder zn ding en ieder zn vautjuhz
je kunt inderdaad gewoon uitleggen van dat je dosis niet genoeg meer is, om welke reden dan ook en dan verhogen ze hem gewoon voor je hoor. Je zal met de billen bloot moeten majah, eigen schuld dikke bult. :P
je vraagt om ervaringen met andere synthetische opiaten .. wat ik me dan eigenlijk afvraag, welke werking heeft methadon dan altijd bij jou gehad ... gaf het jou echt een roes of stonedheid ?
van wat ik weet is methadon wel een erg zwaar opiaat, maar het geeft amper tot geen roes.... zeker niet in vergelijking met andere veelal juist kortdurende opiaten als heroine en morfine-achtigen ...
erg sterk... dus een vervanger voor methadon zou automatisch gezocht moeten worden in de regionen van sterke morfine derivaten of morfine zelf ... in andere woorden, dat is over het algemeen niet de slimste overstap die je kan maken .. methadon is niet voor niets een vervangingsmiddel voor heroine ( en niet andersom) in de drugshulpverlening,
ik zou dus echt niets weten, waarmee je je meet zou kunnen vervangen, behalve troep die je zelf ook wel zult kennen ..
je zou meet eventueel kunnen vervangen door dingen als temgesic, alleen dan zul je wel een flink eind moeten minderen met je dagelijkse meet inname, die mag geloof ik maximaal een paar milligram per dag zijn, voor je op middelen als temgesic over mag stappen.
sterkte volgende week bij die arts en hopelijk kun je die week nog doorkomen, ziek het nieuwe jaar in gaan is geen pretje tenslotte
AkA