Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lieve Pamela;Kado`s als zo`n foto zijn altijd de leukste dingen.Een ander zou zeggen;"het is maar`n fototje".Maar als je het verhaal erachter kent krijgt zoiets een veel betere/mooiere betekenis ! Het is voor mensen zo belangrijk om te horen wat je goed doet,wat de mooie dingen zijn in je leven ! Ik vind dat mensen veel te vaak snel klaarstaan om elkaar af te zeiken/te veroordelen(Vaak om zo niet op hun eigen ellende te focussen),als IDEREEN nou eens elkaar complimentjes geeft,en dat over en weer doet,zou de wereld er een stuk beter uitzien ! Ik ben altijd geintresserd geweest in Buddhisme;"zoek alles(geluk en zo)in jezelf !!! Want eigenlijk is er maar EEN ding belangrijk in`t leven,dat is;DAT JIJ GELUKKIG BENT !!! De natuur vind dat je zo lang mogelijk,gezond,op deze aardbol rondloopt om zoveel mogelijk kindjes op de wereld te zetten,wij zijn dat ontgroeid,geluk is`t enige.....ECHT !!!(De aardbol is ook VEEEEEEEL te vol !!!). Alleen jij kan ervoor zorgen dat jij gelukkig wordt ! Een ander kan(En wil,MEESTAL)het niet voor je doen !!!Hoe je het voor elkaar krijgt is eigenlijk niet belangrijk,en NIEMAND kan altijd blij zijn.Streef er alleen naar dit zoveel en zo vaak mogelijk te "doen". Lieve Joolie-ah;Ik las net pas wat voor`n ellendige ziekte dat kan zijn.Ik ben stuckadoor geweest(en soms nog)en`k weet wat rugpijn is.Ik wens je veel sterkte hiermee.Neem NOOIT genoegen met wat artsen zeggen.Mijn moeder werd +/-30 jr. terug verteld dat ze binnen 2a3jr.zou sterven.Zij is toen op onderzoek gegaan en na een jaar kwam ze erachter dat ze geopereerd zou kunnen worden(Er waren toen nog maar 2 artsen die open-hart operaties deden!),we zijn toen 6 mnd. verhuist naar Houston(Texas)en ze is geopereerd en heeft nog jaren geleefd ! Wij hebben nu het net,blijf uitkijken(als je er nog last van hebt,je komt er immers nooit van af)naar nieuwe uitvindingen.Artsen zijn ook mensen(ECHT !)en kunnen fouten maken of niet op de hoogte zijn van nieuwe behandelwijzen ! Mensen,heel veel sterkte,groetjes;Eric."
"Beste Pamela; Daarom zei ik;"Je bent pas gestopt als je ook echt gestopt bent".Zolang je nog aan die pillen zit blijf je een soort van houvast houden aan die heroine,het blijft vreten aan je eigenwaarde.Als hij straks een tijdje echt helemaal gestopt is is`t net of je lijf tintelt van de energie(En ook trots\\eigenwaarde is heel belangrijk!).De tijd die hij nu doorgaat is`t moeilijkste van alles,VERREWEG !!! Nu is de tijd dat hij/jullie goed moeten opletten.Je heb`t gevoel;"Is dit`t dan"? Je denkt\\voelt;Ik heb me zo ingespannen en m`n best gedaan,nu moet alles in een keer "goed" zijn.Alleen werkt`t niet zo,de puinhoop die je door je gebruik gemaakt hebt is veel moeilijker op te ruimen als stoppen met die shit !!! In`t Buddhisme vind ik dat altijd mooi;"zoek alles(problemen,oplossingen ect.)in jezelf.Zo moet je ook stoppen,voor jezelf,door jezelf.Als je dit niet doet hoeft er maar iets mis te gaan en je gebruikt weer ! Hij mag zich gelukkig prijzen met zo`n moeder ! (Geef jezelf ook af en toe eens een "schouderklopje",meestal doet`n ander het niet voor je!).Als mensen nou eens wat vaker elkaar positief helpen ipv veroordelen,maar ja daar heb ik`t al zo vaak over gehad.Ik weet niet met hoeveel jullie zijn(Ik geloof dat je ooit gezegd had nog`n kind te hebben)maar zie dat gewoon als`t "heilige" groepje,jullie zullen alles met elkaar moeten oplossen.(Mijn moeder ook,m`n pa en ik spraken niet en hij heeft ons vroeg verlaten,zij alleen moest mij proberen te "redden" in d`r eentje). Dit is wel de tijd dat je moet blijven opletten,kijk of er niks in z`n dagindeling verandert,DAT is n.l.een van de eerste tekenen.Let ook op z.g."vrienden".Ik weet niet of je hem vertelt van dit forum(Maakt mij niet uit hoor!)maar ik weet zeker dat hij PRECIES weet wat ik bedoel in al m`n "brieven".Probeer zo dicht mogelijk "bij" hem te blijven.(Ik bedoel in afstand maar ook in gevoel). Heel veel succes,maak er leuke dagen van,met de mensen waar jullie ECHT om geven(Koninginnedag ect.),dat "laadt z`n batterijtje weer wat op"! Sterkte,liefs en groetjes;Eric. PS;Daarom is`t ook zo belangrijk dat jij jezelf een beetje "beloont",als jullie straks beiden in de put zitten,daar heeft niemand wat aan !!!(Op een moment dat hij werkt of zo doe lekker iets voor jezelf,zorg er ook voor,indien mogelijk,dat ook jij iemand hebt waar je je hart kan luchten !!!)."
"Ik kan natuurlijk niet voor anderen praten maar ik had`t gevoel dat zolang ik nog pillen slikte ik nog steeds "slaaf" van een middel was,nog steeds niet 100% controle over m`n eigen leven.Dat gevoel vrat aan m`n eigenwaarde,IK vind`t vreselijk "slaaf" te zijn van wat dan ook ! Ik merkte dat ook heel sterk toen ik helemaal stopte,m`n hele lijf,smaak en emoties waren anders.Mijn hele lijf bruisde van de energie.(M`n geest ook!).Ik ben iemand die het vreselijk vind als ik geen contole heb over m`n eigen lijf,ik vond dat`t ergste van het gebruik.Ik was ook zo dat ik JUIST wat pijn wou voelen in m`n afkick(Een soort van straf en wakkerschudden van\\voor m`n gebruik,m`n stommiteit!).Wel goed dat je met je meta gestopt bent,VOLHOUDEN !!! Ik ga af en toe nog op m`n bek en blow of zuip me klem,dit gebeurt alleen steeds minder en ik denk dat ik nooit een heilige zal worden.Die +20jr.gebruik haal ik er nooit helemaal uit.Ik heb ook veel te veel LSD/Ketamine/Paddo`s en zo gebruikt,wat m`n koppie goed door elkaar geschud heeft ! Nou,ik brei er weer een eind aan.Ik wens iedereen die aan`t vechten is,of`t nou voor je zoon,of tegen de drugs is heel veel sterkte. Groetjes;Eric. (Pamela jij ook,veel geluk,gezondheid en sterkte !). PS:Wat mij altijd zo opvalt is dat "de buitenwereld" vaak over gebruikers denkt dat`t allemaal aggressieve idioten zijn,maar wat mij is opgevallen is dat er veel van dat soort figuren zijn MAAR dat er ook heel veel gebruikers zijn die juist heel gevoelig zijn.<=Ik wou dit alleen effe melden."
"Joolie-ah; Ik heb van alles geprobeerd.Ik heb Metadon gebruikt,wat ik altijd heel kort deed omdat ik al genoeg problemen had met al die andere rotzooi.Ik heb Buprenorphine gebruikt,wat ik wel een goed middel vind alleen moet je eerst "schoon" zijn voor je het kan nemen.Dit betekent dat je eerst anderhalf a twee dagen moet afzien voor je het kan nemen en het "aanslaat".Buprenophine is een halfopiaat wat je receptoren in de hersenen "in de maling" neemt,dit is dan ook beter voor je als je wilt stoppen.Ik ben ook wel eens gestopt met alleen downers,alleen werkte dit niet meer toen ik echt heel erg verslaafd was.Ik weet niet of dit de eerste keer is dat je stopt maar ik weet uit ervaring dat je pas echt clean bent als je ook echt clean bent.Je hele smaak verandert,je gedachtes,je reuk ect.ect.Ik heb voor`t eerst in 10 a 12 jr. gejankt.Je hele lijf gaat soms tintelen van`t stoppen en de kick van`t stoppen.Dit kan je alleen ervaren als je echt helemaal op 0 staat ! (OOK PILLEN!).Ik heb ook een paar jaar geshot maar ben met al die rotzooi gestopt toen m`n moeder heel erg ziek werd.Zij was de "springplank" voor m`n stoppen.Ik heb het nog steeds af en toe heel erg moeilijk !!! Ik ben dan ook nog steeds niet het hele jaar door clean.Er zijn nl dagen,als`t me teveel wordt,dat ik me klem-blow/zuip/paddo`s neem ! Ik denk dat ik daar nooit helemaal vanaf kom,al probeer ik`t wel ! Ik weet wel dat ik nu een huis heb,een computer,een studiootje(hou vreselijk veel van muziek en muziek maken)ect.wat me veel kracht geeft !Ik zag heroine altijd als een "warm ridderpak/deken",het schermde me af van foute gevoelens en beschermde me tegen het te diep nadenken.Uiteindelijk lost`t niets op,je schuift alleen alles voor je uit ! (Emoties,ellende en al !). Nou genoeg ge****d,ik wens een ieder heel veel sterkte en geluk,groetjes;Eric. PS: R@[email protected] gedicht !!! En zo waar als wat !!!"
"Hoi Bladerunner; Ikzelf ben niet zo`n grote fan van methadon.Ik heb`t eigenlijk alleen maar gebruikt om HEEL snel af te kicken(Bajes en zo).Buprenorfine is(in MIJN ogen)een veel beter middel.Dit is een halfopiaat(syntetisch)wat er voor zorgt dat je lijf een beetje in de maling wordt genomen(Vraag je arts,als ik dat allemaal moet gaan opschrijven ben ik nog wel ff bezig,het werkt in ieder geval heel "slim").Het mooie is is dat`t "niet" veslavend is,het nadeel is is dat echt ALLE bruin\\methadon uit je lijf moet zijn eer je kan beginnen(Je moet dus ff 1 a 2 dagen doorbijten),maar het is dan wel ook een soort "rem" op je gebruik !!!Ik ben zelf nou al een tijdje van de bruin af en lijd een vrij "normaal" leven door de buprenorfine(Heel af en toe een terugval,2a3X per jaar).De eerste +/-2 dgn. is kl***te en zal je effe moeten doorbijten. Ik wens je heel veel success,groetjes;Eric."
"Joolie-ah; Ik ben harstikke trots op je dat je nu al een week op nul staat.Het lijkt voor sommigen misschien kort maar(zeker in`t begin!)je moet genoegen nemen met de kleine stapjes.Ik ging altijd onderuit omdat ik dacht;Ik heb nu m`n best gedaan en alles moet nu in een keer 100% zijn.Of;waar blijft m`n "beloning",na m`n harde werk ? Omring je lekker met lieve mensen en accepteer ook lekker complimentjes....IEDER mens heeft dat nodig,ze worden alleen te weinig uitgedeeld,jammer genoeg ! Mijn muziek....Ja eigenlijk alles wat emotie opwekt..IK vind muziek=emotie,als muziek bij mij geen emotie losmaakt dan vind ik`t geen muziek,zeker geen goede muziek.Ik maak over`t algemeen elektronische muziek,dit mede omdat ik dit mooi vind maar ook omdat bij mij alles op de computer moet "gebeuren".Ik ben een oude "house-hippie" maar ik kan alles mooi vinden zolang`t iets in mij losmaakt.Ik weet nog,ik zat in Alkmaar af te kicken(Cold-Turkey)en luisterde naar "Chicane-No-ordinary morning",ik had in geen jaren meer gejankt en ik zag hoe mooi sommige dingen waren waar ik me eigenlijk al jaren voor had afgesloten,Ik schoot toen vol in de tranen om dingen waar ik vroeger niet eens naar om had gekeken !!! Mannen moeten toch altijd hard zijn,zeker in`t wereldje waarin ik LEEFDE.Ik heb n.l. veel vastgezeten(Omdat`t me niet meer interesseerde),ik heb alleen nooit "goede" mensen wat aangedaan,alleen "foute" figuren. Nou.....genoeg over mij....hou vol,je zult zien dat er een wereld voor je opengaat....Als je maar volhoudt !!! (ECHT!!!). Sterkte,liefs en groetjes;Eric..."
"Joolie-ah,fijn dat je doorbijt ! Ik kan ook een harde zijn,dat leer je vanzelf wel in dat wereldje(Ook +/- 6 a 7 jaar gezeten,nooit foute dingen gedaan naar "goede" mensen hoor! En ik leef nu ook heel anders !).Blijf gewoon alles dag voor dag overleven,het is mooi weer,en vanzelf wordt alles wat makkelijker.Verwacht alleen niet teveel te snel ! Omring je met positieve mensen,als mogelijk,en zoek anders iets waar je je ei in kwijt kan ! <= IS ZEER BELANGRIJK ! Probeer jezelf ook te "belonen" de eerste dagen,de moeilijkste dagen ! Ga iets lekkers eten/maken of zo,zeker na een zware dag ! Probeer ook niet alle ellende "aan elkaar te schakelen",zie iedere dag apart en probeer iedere dag apart te overwinnen.En`t belangrijkste;GEEN reddingsboeitjes naar je oude leven,vrienden ect.TOTAAL nieuwe start ! Als je het echt niet meer trekt heb ik`n goede tip;Als je je echt ellendig voelt neem een Ibuprofen en ga in een bad zitten wat je steeds warmer maakt,en zet een heel spacy nummer op op je koptelefoon!(Voor je`t weet is`t een tijd verder en is je hele instelling/gedachtegang verandert,dit is een oude bajestruck,alleen moet je het daar met een douche doen,als je geluk hebt,een bad gaat veel beter!). Ik zeg niet dat dit voor iedereen werkt maar ik vond`t een redding ! Het is effe "smokkelen" omdat je toch een beetje stoned wordt maar alles is beter als die rotzooi en jezelf weer een paar stappen naar beneden zetten op de "afkick ladder" ! Sterkte,gezondheid en geluk;Eric. HEEEEEEEEEEEEL veel sterkte ! PS:Pamela en zoon,ook heel veel sterkte !"
"Lieve mensen; Maak er inderdaad een mooi/leuk weekend van.(Een ander doet`t niet voor je !). Laad die batterijtjes lekker op ! Ga lekker eten\\leven\\sexen of in de zin zitten,heel veel geluk en liefs uit de randstad;Eric..."
"Loolie-ah (Lijkt wel iets met een Buddhistische achtergrond die naam,ik zal er wel naast zitten !). Metallica,ja....uuuuuhh...bij chillen denk ik idd wel aan iets anders maar ieder z`n meug (Dat dik 12 min. durende "klassieke" nr. misschien).Jammer dat je geen bad hebt(Ik nu ook niet hoor)want dat was voor mij altijd een laatste redmiddel.Ja niet slapen,ik slaap nog steeds niet normaal ! Ik hoop alleen dat je geen been krampen hebt,dat had ik n.l. altijd.Niet lekker kunnen slapen zuigt ook energie uit je.Hou je gedachten op de "grote prijs" als je straks overal vanaf bent ! En geloof me die is er echt ! Pamela;Dat geforceerde ritme geeft rust omdat je dan met iets anders bezig bent en niet aan die rotzooi denkt ! Ik ken dat van toen ik nog vaak vastzat,ik vond`t vaak "fijn" om vast te zitten.Je hoeft dan in ieder geval niet aan die rotzooi te denken wat heel bevrijdend kan zijn !(Ik ben nu wel heel blij dat er geen agent meer naar me uitkijkt hoor !).En alle hulp die je hem kan geven met z`n schulden is heel goed omdat`t vaak heel moeilijk is en je gedachtegang heel negatief beinvloedt.Hij moet wel veel zelf doen anders wordt`t weer te makkelijk en ben je niet trots achteraf ! Ik ben er zelf ook nog niet hoor,toen m`n moeder stierf ben ik ook 2 dagen vet op m`n bek gegaan ! Ik wens iedereen die aan`t vechten is voor haar zoon of een betere toekomst voor jezelf een hele zonnige en mooie\\fijne week,groetjes;Eric... PS:R@R@;Ik heb nog steeds geen rust in m`n hoofd,dat is echt iets wat ik ooit "verholpen" zou willen zien.Ik denk alleen dat dit nooit helemaal zal gebeuren !(En jij ook;Een hele fijne week !)."
"R@R@;Ik wil je eerst even bedanken voor je advies. Ik heb alleen zoveel drugs en medicijnen gebruikt dat ik echt een soort van "haat" heb naar middelen.Ik zie alle geest beinvloedende medicijnen zo;Van het menselijk brein weten we bijna NIETS(Kijk maar naar de "ADHD-RAGE",vooral in de V.S.).De psychiatrie werkt volgens mij zo;"De vaas heeft een scheurtje,laten we gewoon de vaas opblazen en`t probleem is weg !.Ik bedoel hiermee te zeggen dat die medicijnen je geest\\gedachtes platleggen om het probleem te "omzeilen".Ik vind ook dat ze heel negatief op me werken,misschien omdat ik er zo over denk maar daarmee ben ik nog niet van`t probleem af ! Ik denk dan ook;Als een middel door de staat is goedgekeurd betekent niet dat`t goed is.....Dan kan ik net zo goed dope gebruiken(Het blijft immers een actief"HCL-letje"aka hydrochlooridetje en dat is niet niks). Zoals ik al zei;Bedankt voor je advies alleen blijf ik liever van de pillen af(Ik blijf dan ook denken;Het ene vervangt`t andere !). Groetjes,gezondheid en geluk;Eric. "Believe those who seek the Truth: Doubt those who find it.""