#1
Lieve mensen ,ik ben bijna een week geleden gecleand in het slotervaartziekenhuis na 20 jaar sjit.
Het was uiteraard GEEN pretje,maar ik ben zo blij als een kind van bijna 38........
Deze topic is echt voor alle tips en hulp bij clean blijven!!!!!!!!!
ToT Gauw Groet De Reiziger
Het was uiteraard GEEN pretje,maar ik ben zo blij als een kind van bijna 38........
Deze topic is echt voor alle tips en hulp bij clean blijven!!!!!!!!!
ToT Gauw Groet De Reiziger
