#1
dat je nog zo moet zweten in de nacht, dat had ik niet verwacht. of t is een reactie op die 2 10 mg. pilletjes die je moet nemen, zoals je zelf al dacht.
fantastisch dat t zo goed gaat en ik hoop dat dit t begin is van dat lang verwachte cleane leven.
zoals ik al eerder zei gebruik ik nog wel steeds, maar ook ik ken enkele langere perioden in mn leven dat ik clean was. en t is waar, in t begin is daar die opgewektheid waarmee je alles lijkt aan te kunnen. die ebt natuurlijk langzaam weg en zal plaats maken voor de alle daagje sleur en blijdschap. toch lijkt t me niet makkelijk om met een 19 maand jarige "opgescheept" te zitten, je zult af en toe er wel even bijna doorheen zitten als zij/hij voor de 91 ste keer de sokjes aan uit wil hebben. heb zelf geen kinderen, maar kan me er iets bij voorstellen.
toch misschien goed om ook dingen buiten de deur te doen te hebben, want dat alleen met de kleine zijn de hele dag kan wel eens een valkuil zijn. wat ik niet hoop natuurlijk.
succes en hou vol !!!
fantastisch dat t zo goed gaat en ik hoop dat dit t begin is van dat lang verwachte cleane leven.
zoals ik al eerder zei gebruik ik nog wel steeds, maar ook ik ken enkele langere perioden in mn leven dat ik clean was. en t is waar, in t begin is daar die opgewektheid waarmee je alles lijkt aan te kunnen. die ebt natuurlijk langzaam weg en zal plaats maken voor de alle daagje sleur en blijdschap. toch lijkt t me niet makkelijk om met een 19 maand jarige "opgescheept" te zitten, je zult af en toe er wel even bijna doorheen zitten als zij/hij voor de 91 ste keer de sokjes aan uit wil hebben. heb zelf geen kinderen, maar kan me er iets bij voorstellen.
toch misschien goed om ook dingen buiten de deur te doen te hebben, want dat alleen met de kleine zijn de hele dag kan wel eens een valkuil zijn. wat ik niet hoop natuurlijk.
succes en hou vol !!!

