#1
en daarbij,.




Reiziger888 zei:Beste Leveler,
De hele behandeling wordt vergoed door de AWBZ, via de stichting Miroya in Amersfoort
(http://www.miroya.nl) Is compleet met jaar nabehandeling en therapy enzo
Veel sterkte en succes Groet De Reiziger![]()



aub, nooooooooit meta weggeven, je weet nooit wat de gevolgen zijn ! ik ken iemand die ooit teveel meta nam,(nooit genomen , en die wou weten wat het was om meta te gebruiken) en die is moeten gereanimeerd worden, maar neem nu dat je meta weggeeft en die persoon komt te overlijden wordt jij wel verantwoordelijk gesteld ! mag je voorkomen voor onvrijwillige doodslag !Reiziger888 zei:Heb je die meet nog steeds in huis,donder dan weg,of geef het weg,of breng naar de apo,maar hou niets in huis,want je maakt jezelf gek!!!!!NIET DOEN,MEID!!!!
Nou,wegdoen,en doorbijten!!
Groet De Reiziger![]()

Ninanina zei:Hoi reiziger,
Ik ben nu al een tijdje gestopt. Geen makkie!!! Niet zo zeer geestelijk, wel fysiek!! En komt er telkens weer dagelijks , wel hoe langer hoe minder, een moment dat je denkt, zal ik toch maar niet een beetje meet nemen om de pijn te verzachten. dan is het tandenbijten!
Die momenten worden wel langzaam minder!
Succes!
Nina

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."