#1
Beste Patty B,
Als het niet goed gaat met je trek je ook evenredige situaties en mensen aan..
Maar als(en dat is zodra je de keuze maakt) je anders wilt gaan leven,en je je verslaving aan wilt pakken,zul je zien dat er mensen zijn die(wel echt) om je geven en je willen helpen!!!!
JIJ zult eerst die keuze dienen te maken,en om HULP dienen te vragen,en dan zul je zien gaat er
een nieuwe wereld, met om Jou gevende mensen, open!Ik hoop dat het jou gaat lukken om om
hulp te vragen...Ga eens praten met de hulpverlening in je buurt (als jij dit wilt natuurlijk),want er is veel mogelijk tegenwoordig..Ook zonder je hele omgeving(vrienden,familie)in te lichten..
Nou heel veel succes met jou probleem,en ik hoop dat jij je angst overwint en om HULP vragen gaat..Groet De Reiziger
Als het niet goed gaat met je trek je ook evenredige situaties en mensen aan..
Maar als(en dat is zodra je de keuze maakt) je anders wilt gaan leven,en je je verslaving aan wilt pakken,zul je zien dat er mensen zijn die(wel echt) om je geven en je willen helpen!!!!
JIJ zult eerst die keuze dienen te maken,en om HULP dienen te vragen,en dan zul je zien gaat er
een nieuwe wereld, met om Jou gevende mensen, open!Ik hoop dat het jou gaat lukken om om
hulp te vragen...Ga eens praten met de hulpverlening in je buurt (als jij dit wilt natuurlijk),want er is veel mogelijk tegenwoordig..Ook zonder je hele omgeving(vrienden,familie)in te lichten..
Nou heel veel succes met jou probleem,en ik hoop dat jij je angst overwint en om HULP vragen gaat..Groet De Reiziger
