#1
bedankt voor de info,
t is het overdenken waard, zeker daar de eerste keer gratis is.
zoals ik al eerder vermelde ben ik de laatste 2 weken aan t afbouwen en wil ik proberen echt clean te worden. nogal naief natuurlijk na 27 jr verslaving en ik weet niet hoeveel afkick centra, maar toch probeer ik t zelf thuis nu te doen. zonder enige middelen, ik bouw af met gebruik. van een gram naar 0.3 gr afbouwen is niet zo'n punt, maar t zijn die laatste paar streepjes die ik nog moet afbouwen. heb mijzelf gisteren voorgehouden dat wanneer dit toch niet gaat lukken, dat ik dan misschien mijzelf toch maar voor die onder narcose afkicken moet aanmelden.
weet niet wat t is, maar zou t zograag zelf willen doen ipv weer een opname en behandeling.
we zullen zien wat t wordt, iets in me zegt me dat ik t wel alleen kan, moet dat nu dan nog wel 'even' aan mijzelf bewijzen.
we zullen zien,
t is het overdenken waard, zeker daar de eerste keer gratis is.
zoals ik al eerder vermelde ben ik de laatste 2 weken aan t afbouwen en wil ik proberen echt clean te worden. nogal naief natuurlijk na 27 jr verslaving en ik weet niet hoeveel afkick centra, maar toch probeer ik t zelf thuis nu te doen. zonder enige middelen, ik bouw af met gebruik. van een gram naar 0.3 gr afbouwen is niet zo'n punt, maar t zijn die laatste paar streepjes die ik nog moet afbouwen. heb mijzelf gisteren voorgehouden dat wanneer dit toch niet gaat lukken, dat ik dan misschien mijzelf toch maar voor die onder narcose afkicken moet aanmelden.
weet niet wat t is, maar zou t zograag zelf willen doen ipv weer een opname en behandeling.
we zullen zien wat t wordt, iets in me zegt me dat ik t wel alleen kan, moet dat nu dan nog wel 'even' aan mijzelf bewijzen.
we zullen zien,
