Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsANGST VOOR AFKICKEN/ZIEK ZIJN...

ANGST VOOR AFKICKEN/ZIEK ZIJN...

45 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#1
bedankt voor de info,
t is het overdenken waard, zeker daar de eerste keer gratis is.
zoals ik al eerder vermelde ben ik de laatste 2 weken aan t afbouwen en wil ik proberen echt clean te worden. nogal naief natuurlijk na 27 jr verslaving en ik weet niet hoeveel afkick centra, maar toch probeer ik t zelf thuis nu te doen. zonder enige middelen, ik bouw af met gebruik. van een gram naar 0.3 gr afbouwen is niet zo'n punt, maar t zijn die laatste paar streepjes die ik nog moet afbouwen. heb mijzelf gisteren voorgehouden dat wanneer dit toch niet gaat lukken, dat ik dan misschien mijzelf toch maar voor die onder narcose afkicken moet aanmelden.
weet niet wat t is, maar zou t zograag zelf willen doen ipv weer een opname en behandeling.
we zullen zien wat t wordt, iets in me zegt me dat ik t wel alleen kan, moet dat nu dan nog wel 'even' aan mijzelf bewijzen.
we zullen zien,
R
Reiziger888Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja Leveler,
Zolang we onder invloed zijn en niet echt voelen hoe clean zijn ook alweer voelde,zullen de woorden van wil zeer groot zijn.
Maar zodra je de `beschermende`laag van dope afwerpt ben je plotsklaps weer helemaal poedelnaakt,met je blote kont in de sneeuw. Auw!!!Dat is koud,en hard en eenzaam en weet ik veel wat nog meer!!!Nee,je weet zelf ook dondersgoed dat zolang je nog maar 1 puntje zelfs neemt je TOTAAL geen stap clean bent,en het zelf (willen)doen is zeer stoer van jou,maar ik ben bang dat je een dag Helemaal zonder dope niet gaat redden.Wat je beter doet is je krachten sparen,en ECHT WILLEN,en daar hulp bij vragen.Gebruik je kracht in een keer goed,en niet van die halve pogingen,al bedoel je het vast heel goed,en serieus!!!Zoek hulp,en pak het grondig aan,voor de LAATSTE keer!!!NU GA JE HET REDDEN,EN GEEN DEURTJE OP EEN KIER!!
Ik praat eigenlijk meer tegen mezelf,maar gun het jou ook natuurlijk....He levelerman,heel veel geluk,wijsheid en SUCCES!!DOE HET GOED,OF DOE HET NIET!!! :sunglasses:
Groet De Reiziger :wave:
R
Reiziger888Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ninanina zei:
Hoi reiziger,

Ik ben nu al een tijdje gestopt. Geen makkie!!! Niet zo zeer geestelijk, wel fysiek!! En komt er telkens weer dagelijks , wel hoe langer hoe minder, een moment dat je denkt, zal ik toch maar niet een beetje meet nemen om de pijn te verzachten. dan is het tandenbijten!
Die momenten worden wel langzaam minder!

Succes!
Nina
Klik om te vergroten...



Hallo Nina,
Heb je die meet nog steeds in huis,donder dan weg,of geef het weg,of breng naar de apo,maar hou niets in huis,want je maakt jezelf gek!!!!!NIET DOEN,MEID!!!!
Nou,wegdoen,en doorbijten!!
Groet De Reiziger :wave:
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoi Reiziger,

Alvast heel veel kracht en suc6 gewenst aankomende zaterdag in het Slotervaart!

Houd je ons op de hoogte van hoe het gaat?

Lieve groeten,
R@ :wave:
a
artworkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoi Level,
Het is enorm goed dat je nog steeds bezig bent om te willen stoppen en dat je het niet hebt opgegeven. Ook na zoveel jaar nog niet. Dat zegt wel iets over jou. Maar aan de andere kant denk ik dat je je zelf in de maling neemt door te denken dat je het zelf wel kan. Denk namelijk dat dat niet zo is. Anders was je nu wel clean geweest. Maar kan ook begrijpen dat als je al zoveel mislukte afkickpogingen achter de rug hebt in klinieken dat je denkt van ja ik moet het toch zelf doen. En ja dat is uiteindelijk ook zo. Maar een stukje hulp bij deze moeilijke strijd kan je wel helpen. Anders sta je er echt alleen voor en dat lukt bijna niemand denk ik. Als ik jou comment lees zou het ook over mij hebben kunnen gaan. Ik had het ook helemaal gehad met klinieken en was therapie bestendig geworden lulde de psychologen onder de tafel hihi. Maar ben op een gegeven moment in een zelfhulpgemeenschap terecht gekomen en daar ben ik voor het eerst 1,5 jaar clean gebleven in mijn leven. En vandaar uit ben ik verder gegaan.
leveldesigner zei:
bedankt voor de info,
t is het overdenken waard, zeker daar de eerste keer gratis is.
zoals ik al eerder vermelde ben ik de laatste 2 weken aan t afbouwen en wil ik proberen echt clean te worden. nogal naief natuurlijk na 27 jr verslaving en ik weet niet hoeveel afkick centra, maar toch probeer ik t zelf thuis nu te doen. zonder enige middelen, ik bouw af met gebruik. van een gram naar 0.3 gr afbouwen is niet zo'n punt, maar t zijn die laatste paar streepjes die ik nog moet afbouwen. heb mijzelf gisteren voorgehouden dat wanneer dit toch niet gaat lukken, dat ik dan misschien mijzelf toch maar voor die onder narcose afkicken moet aanmelden.
weet niet wat t is, maar zou t zograag zelf willen doen ipv weer een opname en behandeling.
we zullen zien wat t wordt, iets in me zegt me dat ik t wel alleen kan, moet dat nu dan nog wel 'even' aan mijzelf bewijzen.
we zullen zien,
Klik om te vergroten...
R
Reiziger888Lid
01-01-2024, 00:00
#6
r@r@ zei:
Hoi Reiziger,

Alvast heel veel kracht en suc6 gewenst aankomende zaterdag in het Slotervaart!

Houd je ons op de hoogte van hoe het gaat?

Lieve groeten,
R@ :wave:
Klik om te vergroten...




Dankjewel R@,
Kan ik zeker wel gebruiken..Heb er zin in en zie er ook enorm tegen op!!Wil graag weer vrij zijn,maar het ziekzijn wordt vast weer heavy..Maar goed,There's no way back this time!!
Ik ga er voor de volle 100% voor,ik wil echt graag,en mijn gezinnetje is mij ook heilig!
Nou,jullie horen van mij als ik weer de kracht heb om op de toetsen te tikken.....
Groet De Reiziger,onderweg naar het echte leven................ :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."