#1
Ik wel hoor!omdat veel van de mensen die stoppen met opiaten daar niet heel
gelukkig van worden.
Ik lees het forum hier wel en schrijf ook vaak (zie mijn posts).Ik wil juist dié mensen willen horen die niet meer gebruiken en zich goéd voelen.
Maar ja die zitten niet meer in de scéne en zullen deze forums waarschijnlijk niet lezen.
Maar van die mensen wil ik graag horen hoe het hún is vergaan.
Ik wil dus beide kanten van het verhaal horen.
Je kan al mijn berichten lezen bij bijv. "Clean blijven" en "Niet levensmoe, wel afkickmoe".
Ze zijn er dus zeker wel: ex- verslaafden die zich erg goed voelen na het afkicken.
Groetjes,
R@

'mammoet