Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, ben blij dat ik niet de enige ben die voeld wat jij voeld. Ik gebruik ook al 30 jaar. Nu alleen nog Heroine (roken en snuiven), in het verleden ook Cokaine, Methadon, blowen. Heb de laatste jaren best heel wat mee gemaakt, mijn partner is aan longkanker overleden. Ook hij heeft zeker 25 jaar Heroine gebruikt en veel cigaretten gerookt. Hij is echt op een niet zo leuke manier dood gegaan, sorry dat ik het moet zeggen. De Heroine verdoofd je longen en als de dope niet zo versneden zal zijn,was het misschien ook niet zo erg voor je longen. De nicotine maakt echt je longen kapot. Ik gebruik nog steeds en heb aan het gebruiken een hepatitis C en COPD overgehouden. Ik mag blij zijn dat ik geen aids heb gekregen, omdat ik de erste 10 jaar van mijn gebruikersleven gespoten heb. Nu ben ik alleen, een heb steeds vaker paniekaanvallen en ben angstig, depressiev en kan mij op niets meer concentreren. Van de dope die ik gebruik, word ik alleen maar onrustig en gestrest. Het lekkere gevoel van stoned zijn zoals vroeger, heb ik totaal niet meer, ik raak alleen steeds meer in een neerwardse spiraal ."