Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFentanyl patches

Fentanyl patches

37 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#1
Blijkbaar kan dat dus weggehaald worden als je daar kanker hebt.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Restecp :grin:
s
salvationLid
01-01-2024, 00:00
#3
2 keer een Durogesic(fentanyl) 25ug/uur(4,2mg) pleister gehad en die in 4 stukjes geknipt en per keer 1 stukje onder mijn tong gelegd. Werd er eigenlijk alleen maar slaperig van maar dat heb ik met alle opiaten die ik tot nu toe heb gebruikt....
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
W.F.L. zei:
Petrovic zei:
rectum-amputatie.
Klik om te vergroten...

wtf :confused:
Klik om te vergroten...

Een stomp kan behoorlijk pijn doen, daar kan dan zo'n pleister op geplakt worden.
Een pleister werkt ongeveer 72 uur inderdaad.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Flameon zei:
W.F.L. zei:
Petrovic zei:
rectum-amputatie.
Klik om te vergroten...

wtf :confused:
Klik om te vergroten...

Een stomp kan behoorlijk pijn doen, daar kan dan zo'n pleister op geplakt worden.
Een pleister werkt ongeveer 72 uur inderdaad.
Klik om te vergroten...
WTF?

Stomp?

Op je anus?

Zielig.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Drientje zei:
WTF?

Stomp?

Op je anus?

Zielig.
Klik om te vergroten...
Hij zal wel stoma bedoelen. Of een ander woord met een s. Vlammetje is niet zo goed met letters.
s
salvationLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat ik er van begreep is dat je amper effect zult voelen als je die pleisters gewoon opplakt, mij werd geadviseerd op de (uiteraard ongebruikte) pleisters te sabbellen...
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
:tearsofjoy:

Vlammetje.

:')
l
lunaseeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wegens mijn ziekte ik heb overigins geen kanker, gebruik ik elke twee dagen een fentanylpleistervan 75mcg.Vroeger heten deze `=Durogesi en waren van Janseb Cilac, daar zat nog een vloeibare substantie in die als je echt behoeftig was voorzichtig uit de pleisterkon halen en dan de gel op een lepeltjr dorn en dan doorslikken, behoorlijk smerig.nu zijn het voornamelijk matrixpleisters die erg dun zijn en als je erg omhoog zit en je hebt toevallig zo,n gebruikte pleister kunnen bemachtigen kun je er op sabbelen volgens mij ga je er ofte wel compleet out van of je wordt ontzettend hyper wat ik altijd al wordt na het wisselen van zo'n pleister neem daarnaast geen oxy of tramal want anders krijg je gigantische braakpartijen als je dat met meerdere mensen doet kun je heel smerig een wedstrijdje doen wie het verste kan braken. De braakpartijen hebbben veel weg van het zogenaamde projectielbraken wat je nogal eens ziet bij hersenletsel.kun je nagaan hoe die shit op je hersenen werkt.mijn advies niet doen.Ik neem aleen af en toe een tramadol of oxycontin tegen de heftige doorbraakpijn en beslist niet voor de lol.
Beware beware groetjes Lunasee
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Er gaat een wereld voor mij open.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
HAHAHA! :grin:

Het zijn trouwens ongebruikte pleisters. Volgens mij uit de stash van een inmiddels overleden kankerpatiënt.

En op een gebruikte pleister sabbelen? Tering haha vies! Maar wat gebeurt er als je een 25 microgram pleister plakt?

salvation zei:
2 keer een Durogesic(fentanyl) 25ug/uur(4,2mg) pleister gehad en die in 4 stukjes geknipt en per keer 1 stukje onder mijn tong gelegd. Werd er eigenlijk alleen maar slaperig van maar dat heb ik met alle opiaten die ik tot nu toe heb gebruikt....
Klik om te vergroten...

Dat zou ik zowiezo nooit doen. Jammer dat je niet transdermaal gebruikt hebt :P

with 100 micrograms of Fentanyl approximately equivalent to 10 mg of morphine and 75 mg of pethidine (meperidine) in analgesic activity.
Klik om te vergroten...

Pethidine heb ik nooit gebruikt en dat hou ik wel zo. 10mg morfine is nog te doen. Maar ik heb geen idee hoe sterk Pethidine is icm morfine, heb ook weinig aan dit :P

Maar goed, als die dingen 25 ug per uur afgeven kan dat ding er na 2 uur ofzo al af.
s
silverfishLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als je iets over fentanyl wilt weten en ook nog engels begrijpt (ik weet het, het is wat veel gevraagd) dan zijn er een fuckton aan fora waar je alles op kunt vinden zoals bijvoorbeeld http://forum.opiophile.org
Gewoon fent(anyl) of duragesic in de zoekmachine typen. Dan vind je met een beetje mazzel zelfs antwoorden waar je iets aan hebt in plaats van dat kinderachtige gelul hier af en toe.
l
lunaseeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Reactie?????

Hi wil degast die mij gepmt heeft over fentanyl matrix pleisters dit npg eens doen wellcht heb ik iets voorhem.
Dus please stuu nog eens een PM liefs Lunasee :wink:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Reactie?????

lunasee zei:
Hi wil degast die mij gepmt heeft over fentanyl matrix pleisters dit npg eens doen wellcht heb ik iets voorhem.
Dus please stuu nog eens een PM liefs Lunasee :wink:
Klik om te vergroten...
Een ban!. :rockband:
d
drugs are bad!Lid
01-01-2024, 00:00
#15
de 25 microgram matrix pleisters zijn bij transdermaal gebruik niet de moeite voor euforie.
Vergis je ook niet door hem op te plakken en naar bed te gaan, want dan wordt je de volgende dag zwaar beroerd wakker, of wellicht helemaal niet meer.
Daarintegen een hele pleister tegen de binnenkant van je wang voor een paar uur is een gagarandeerde OD!
Tenminste als je geen hoge opiaat tolerantie hebt...
De fent wordt veel sneller afgegeven wanneer je het sublinguaal of buccaal gebruikt.
Het beste voor mij was een matrix patch (dus niet de gel) in 16 stukjes knippen.
1 stukje 15 minuten tussen wang an tandvlees houden, en weer verwijderen.
Wacht minstens een uur, en herhaal met het zelfde stukje.
Weer 15 minuten tussen wang en tandvlees, etc.
Probeer niet te slikken want ingeslikte fent heeft bijna geen werking door neutralisatie van het maagzuur.
Grootste probleem met deze pleisters is dat mensen een stuk in hun mond hebben en dan out gaan of gaan slapen.
De fent zal dan continue afgegeven worden, en kan een zware ademdepressie opleveren en OD!

Wil je deze opioide toch proberen, zorg dan voor een babysitter! :openmouth:
Ik ken te veel verhalen van mensen die zich vergist hebben in de potentie van deze stof, en die hebben allen een tuintje op hun buik! :(
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#16
drugs are bad! zei:
Vergis je ook niet door hem op te plakken en naar bed te gaan, want dan wordt je de volgende dag zwaar beroerd wakker, of wellicht helemaal niet meer.
Klik om te vergroten...

Hoe kun je daarvan sterven als je gaat slapen ? Bij normaal gebruik.

De plijsters werken 72u, het is toch normaal dat een mens op 72u moet slapen ?
d
drugs are bad!Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Bij transdermaal gebruik geeft de pleister 25 microgram per uur af.
Maar buccaal/ sublinguaal gaat veel en veel sneller qua opname!
Vooral als je het stukje pleister ook nog ddor je mond verplaatst naar andere plekken in je mond.
Je krijgt dan een veel hogere dosis binnen met alle gevolgen van dien.
Vandaar...
Echt geen speelgoed, dus. :(

Heb ook patches verwarmd en snachts gedragen, maar was errug verrot de volgende ochtend.
Niet de moeite voor de kick, wel tegen pijn natuurlijk...
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ah oke, dan begrijp ik het, dankjewel. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."