#1
Wat ik er van begreep is dat je amper effect zult voelen als je die pleisters gewoon opplakt, mij werd geadviseerd op de (uiteraard ongebruikte) pleisters te sabbellen...

seth zei:doe dat vooral en eindig zoals ik!![]()
W.F.L. zei:72u opioïdenDaar word je niet blij van nee
Waar haal je Naloxone vandaan? Zit soms in andere medicatie om intraveneus misbruik tegen te gaan en werd soms uitgedeeld aan verslaafden dacht ik, voor noodgevallen. Maar of dat in België gedaan wordt.. :P
Beanhead zei:Transdermaal gaat het saai zijn (voor de doorgewinterde dopejunky)

Petrovic zei:Ik geloof dat ik vandaag las dat een patient zo'n pleister het om de 3 dagen krijgt. Duurt volgens mij best lang als ik het goed heb.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."