#1
^Ik dacht dat het aan mij lag, dat ik er te lang uit geweest ben (-:
Juist de beste dope had een superlang rollende, niet klevende druppel. Zodra de druppel opdroogde, was de substantie (kristallisatie?) zo hard dat ik het kon breken. Wanneer dope met bijvoorbeeld caffeine versneden wordt, gaat de druppel kleven.. Bleh!
Juist de beste dope had een superlang rollende, niet klevende druppel. Zodra de druppel opdroogde, was de substantie (kristallisatie?) zo hard dat ik het kon breken. Wanneer dope met bijvoorbeeld caffeine versneden wordt, gaat de druppel kleven.. Bleh!
. Is wel vervelend want nu moet ik mijn dope veel te straf trekken (roken). Heb een brokje bruin genomen zonder mix om eens te proberen maar het fikt gelijk op. Wordt wel een druppel maar tijdens dat ie over de folie (moeilijk) loopt, fikt ie gelijk op en dus verlies doordat de meeste rook langs mijn gezicht vliegt. Als ik mijn gerief 1 op 1 meng is het voor mij goed doordat ik dan deftig kan roken.

